על אף הגבלות הקורונה: התקהלות רבתי נרשמה הערב מחוץ לסניף "שוק מהדרין" מקבוצת "יינות ביתן" ברחוב מנחם בגין בהדר גנים בעקבות אירוע פתיחה של הסניף המחודש.
1 צפייה בגלריה
התקהלות בהדר גנים
התקהלות בהדר גנים
התקהלות בהדר גנים
(צילום: בר חלילי)
אירוע ההשקה של הסניף' שעבר שיפוץ לאחרונה' כלל בין היתר דוכנים מחוץ למרכול ואף בתוכו כשאל המקום הגיעו תושבים רבים עם ילדיהם, שיצרו התקהלות הרבה מעבר למותר על פי ההנחיות.
חלקם אף נצפו כשאינם עוטים מסכות כנדרש. זמן קצר לאחר מכן הגיע אל המקום צוות סיור עירוני, שקנס את האחראי על האירוע ופיזר את הנוכחים.
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר: "לצד פעולות ההסברה הרבות בנושא, העירייה נוהגת ביד קשה כנגד הפרות של הנחיות הקורונה ברחבי העיר. בתוך כך, סיירים מטעם העירייה שעברו באזור המדובר פעלו לפיזור האירוע ובעליו נקנס בהתאם. אנחנו קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות ולהבין כי הן נועדו לשמור על בריאותם בלבד".
משוק מהדרין נמסר בתגובה: ״אנו עובדים על פי ההנחיות והגבלות משרד הבריאות. לרגל הפתיחה הצבנו 2 שומרים שמוודאים את מספר האנשים בתוך הסניף שתואם את הנהלים.
"כל מי שנכנס לסניף מתבקש למדוד חום. הגיעו תושבי השכונה בכמויות גדולות, בעיקר ילדים, לא אפשרנו להם כניסה והמשטרה פיזרה אותם פעמיים מהסניף וסביבתו".