הגיעו עד פתח תקוה: בעקבות מעצרה של גננת מאשקלון החשודה בהתעללות בפעוטות, הגיעו אתמול אחר הצהריים עשרות הורים ותומכים להפגנה ברחוב רוטשילד בעיר שם היא שוהה במעצר בית.
1 צפייה בגלריה
ההפגנה ברחוב רוטשילד פתח תקוה
ההפגנה ברחוב רוטשילד פתח תקוה
ההפגנה ברחוב רוטשילד פתח תקוה
(צילום: באדיבות ההורים)
הגננת, בת 71 מאשקלון, נעצרה לפני מספר ימים בחשד להתעללות בפעוטות בגן ילדים אותו ניהלה כשעל פי צילומי האבטחה במקום היא נראית מטיחה פעוטות ומכה אותם במספר הזדמנויות שונות. מלבד הגננת, נחקרו גם 3 סייעות בגן בחשד למעורבות בפרשה.
למרות הסרטונים שתיעדו את שאירע בגן, המליצו בפרקליטות לשחרר את הגננת למעצר בית, המלצה אותה קיבל בית משפט השלום באשקלון .
"בעיני מדובר בתיק בו החשדות חמורים ביותר ומלמדים על מסוכנות שיטתית מצד המשיבה אשר לכל הפחות מצדיקה הארכת מעצרה לצורכי חקירה. אלא שהסכמות הצדדים אחרות הן ובוודאי שבית המשפט אינו משים עצמו קטגור יותר מהקטגוריה", ציינה השופטת דורית בונדה.
כאמור, את מעצר הבית היא מרצה כרגע בדירה ברחוב רוטשילד בפתח תקוה. ההורים שזועמים על ההחלטה הגיעו אתמול אחר הצהריים להפגין במקום וקראו להותירה במעצר מלא.
קראו גם:
עורכת הדין חוה קליין, המייצגת את זוג ההורים אשר חשף את הפרשיה הגיבה בתדהמה על החלטת בית המשפט לשחרר את הגננת למעצר בית ומסרה כי "אנו מזועזעים מאוזלת היד של הפרקליטות ומכך שההורים נפגעי העבירה לא עודכנו מבעוד מועד על הקדמת הדיון שנעשה במחטף של ממש מהם כדי לשחרר את הפושעת הגננת המתעללת אמיליה אמה אוסטרובסקי, שהודתה בכל האלימות הקשה כנגד ילדים בני שנתיים.
השופטת כותבת החלטה קשה ומזעזעת כאשר אכן תפקידה לשפוט ולא להיות הגוף התובע אך מביעה זעזוע עמוק מדרישת הפרקליטות לשחרר את הגננת שהיא אישה מסוכנת מאוד. תחושת אוזלת היד היא תחושה קשה מנשוא של ההורים לקטינים שספגו ממנה אלימות קשה והגורמים הממונים בפרקליטות ובמשטרה שהביאו לשחרורה צריכים להתבייש בעצמם, אישית וציבורית".
פורסם לראשונה: 15:47, 22.04.21