בני המשפחה והחברים המומים וכואבים: דניאל בידרמן, גולש ומדריך גלישה בתחילת שנות השלושים לחייו, נהרג בתאונה קטלנית כשרכב על האופנוע שלו ביום שני השבוע. הוא הותיר אחריו את ההורים, כרמן ויחזקאל (חזי) והאחות אסתר.
2 צפייה בגלריה
דניאל בידרמן
דניאל בידרמן
דניאל בידרמן. חבר אהוב
(צילום: פרטי)
דניאל היה גולש ומדריך גלישה אהוב, שלמד לאחר שחרורו מצה"ל במרכז הבינתחומי. להלווייתו, שהתקיימה ביום רביעי, הגיעו אנשים רבים שהכירו ואהבו אותו: "אנחנו לא מעכלים".
במועדון הגלישה, שבו היה דמות דומיננטית, ספדו לו: "הוא אהב את החיים, הוא היה ההגדרה המילונאית לחיים, תמיד צוחק, תמיד נהנה, הוא פיזר מסביבו כל כך אנרגיות טובות, כל הזמן. זה פשוט לא נתפס". מאיר, חברו הטוב, סיפר: "אין לי מילים לתאר את הכאב והעצב שלי. דניאל היקר, כמה הצחקת אותי במים וגם בחוץ. אוהב אותך מלא.

2 צפייה בגלריה
דניאל בידרמן
דניאל בידרמן
דניאל בידרמן. בני המשפחה והחברים המומים
(צילום: פרטי)

"גם שהייתי הכי עצבני במים, מילה אחת ממך הייתה מכבה את כל הכעס. מאיר, תן חיוך. לא הולך עד שתחייך. אז אין ברירה ואני מחייך. תמיד מחייך, תמיד מצחיק, מפרגן לכולם. איזה גוד וייב היית". חברו דביר הוסיף: "מילאת את כולנו זיכרונות והרבה זיכרונות. אם זה ביסודי בהנדיב. אם זה בחטיבה, שמואל הנגיד. תיכון חדש, ובצבא. הוספת כל כך הרבה חוויות וסיפורים מצחיקים לכולם. כולנו בהלם מוחלט מלאים בעצב. פשוט לקחת כל שנייה בחיים והוספת לה צחוק".

מחווה לדניאל בידרמן ז"ל
(צילום: מועדון הגולשים)

קראו גם:

חבריו של דניאל ממועדון הגלישה הגיעו השבוע לחוף הים ופיזרו פרחים לעילוי נשמתו. הם נפרדו ממנו בעצב גדול ולא מאמינים שהחבר הטוב כבר לא יגיע איתם אל הים שכל כך אהב.
המשפחה יושבת שבעה ברחוב הנדיב 36 בהרצליה, שעות הניחום 17:00-21:00.
יהי זכרו ברוך ומבורך לעד.