טרגדיה: השוטר האהוב שי נגר נפטר במפתיע בגיל 53 והותיר את בני משפחתו וחבריו המומים וכואבים.
רס"ב נגר כיהן כשוטר בתחנת כפר סבא והיה מוכר גם בפתח תקוה ובכל הסביבה. הוא היה חלק גם מצוות השיטור העירוני.
להלווייתו, שנערכה במוצאי שבת בחלקה הצבאית בבית העלמין בתל מונד, הגיעו אנשים רבים שהכירו והוקירו אותו. חבריו הרבים סיפרו ש"כל מי שהיה איתו במשמרת אהב אותו. הוא היה נעים הליכות. אהוב ונאהב. כל כולו היה לב אחד גדול, והלב הזה עכשיו נדם".
2 צפייה בגלריה
שי נגר. שוטר אהוב
שי נגר. שוטר אהוב
שי נגר. שוטר אהוב
(צילום: פרטי)
ליטל נחשוני, שוטרת שעבדה עם שי נגר, אמרה: "אני עוד לא מעכלת ועוד לא מצליחה למצוא את המילים. הלב מסרב לקבל את זה. 13 שנה שאתה כמו אח גדול בשבילי, עזרת לי וחילצת אותי מכל כך הרבה מצבים.
"טלפון אחד ממני וישר עזבת הכול ובאת. הבנת אותי בלי מילים ראית אותי מכל הכיוונים והיית באמת חבר אמת. רק לפני שבוע עוד דיברנו וקבענו שניפגש ותספר לי מה עובר לך בלב. עצוב לי שלא הצלחתי לעזור לך כמו שעזרת לי (ועזרת הרבה). לעבוד לצידך זו הייתה חוויה לכל החיים.
ליטל הוסיפה: "לימדת אותי להיות חזקה בתוך כל כך הרבה שקט פנימי. דרך המבט שלך ידעתי אם הדרך שלי נכונה. אתה היית לי מעבר לחבר טוב ולפעמים מעבר למשפחה. תודה על השיעור שהעברת אותי ותודה על המסע ביחד. אוהבת אותך. נוח בשלום על משכבך".

2 צפייה בגלריה
שי נגר
שי נגר
שי נגר
(צילום: פרטי)

קראו גם:

דניאל, אחיינו של שי נגר, אמר: "אין מילים שבכוחן לשכך את הכאב. שי היה ראש המשמרת שלי מאז 2001 כמתנדב במשטרה, מאז ועד היום הקשר בינינו היה חזק. הייתי שותף לכל האירועים המשמחים והפחות משמחים בחייו, הוא הקפיד על כיבוד אב ואם, על התא המשפחתי שלו ובכלל אהבת האדם.
"הוא היה קשוב ומלא סבלנות, מוכן לסייע ולעזור לאדם באשר הוא. היתה לו נוכחות, מעשיו וקשריו היו מעוררי כבוד והערכה".
דניאל הוסיף כי לכתו יותיר חלל עצום בחיי ובחיי כל אלה שהכירו אותו.
משפחתו של רס"ב שי נגר ז"ל יושבת שבעה ברחוב התאנה 64 בתל מונד.
יהי זכרו ברוך.