בצהרי היום: בעל רכב שהבחין כי רכבו נגנב ברחוב השילוח בפתח תקוה פתח במרדף רגלי אחרי הגנב, שבינתיים פגע ברוכב אופנוע שעצר ברמזור אדום.
כשהרכב נעצר, זינק בעליו לתוכו ונאבק בגנב שהמשיך בנסיעה פרועה ברחבי רמת סיב תוך שהוא עולה על אי תנועה ופוגע בתמרור. באירוע נפגעו 3 בני אדם באורח קל עד בינוני.
2 צפייה בגלריה
פינוי הפצועים מהזירה
פינוי הפצועים מהזירה
פינוי הפצועים מהזירה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
בהמשך נעצר הרכב, ובעליו יחד עם סיוע של עוברי אורח נוספים הצליחו להשתלט על הגנב עד הגעת המשטרה למקום.
על פי כתב האישום שהוגש בימים האחרונים נגד החשוד בגניבה, תושב לוד בשנות השלושים לחייו שאף היה פסול מלקבל רישיון, עולה כי בתאריך ה-22 בספטמבר באזור השעה 15:00, בזמן שהתהלך ברחוב השילוח הבחין בנהג שיוצא מרכבו כשהוא מונע.
כששם לב לכך, נכנס לרכב ועזב את המקום.
קראו גם:
בעל הרכב שהבחין במתרחש, החל לרוץ בעקבותיו. הנאשם שניסה להימלט עם הרכב פגע ברוכב אופנוע שכתוצאה מכך הוטח על הכביש. למרות זאת ניסה הגנב להמשיך בנסיעתו אלא שאז פגע ברגלו של רוכב האופנוע.
בינתיים, נעצר הרכב, ובעליו שהספיק להגיע למקום זינק לתוך מושבו האחורי תוך שהוא מנסה להגיע למפתחות הרכב ולכבות את המנוע. הגנב שניסה להמשיך בתכניתו, היכה את בעלי הרכב בחזהו והחל להאיץ את המהירות.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב הסיבים
זירת התאונה ברחוב הסיבים
זירת התאונה ברחוב הסיבים
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
הנאשם המשיך בנסיעתו הפרועה תוך שהוא עולה על אי תנועה, פוגע בתמרור ורק לאחר שעלה על אי תנועה נוסף הרכב נעצר.
בעל הרכב לא הרפה, ומיד לאחר מכן הצליח למשוך את הנהג אל מחוץ לרכב, אז ביחד עם עוברי אורח נוספים הצליחו להשתלט עליו ולאזוק אותו באמצעות אזיקונים.
בעקבות האירועים, פונו בעלי הרכב ורוכב האופנוע לבית החולים כשגם הנאשם בעצמו נזקק לטיפול רפואי. ממד"א דווח כי נפגעו שלושה בני אדם בדרגות פציעה קל עד בינוני.
כעת הוא מואשם בבית המשפט בגניבת רכב, תקיפה סתם, נהיגה פוחזת, נהיגה ברשלנות/קלות ראש/ במהירות המסכנת ציבור וגרם לתאונת דרכים בה נחבל אדם, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא ביטוח.