אירוע טראגי הלילה בבניין מגורים ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה. גבר ללא רוח חיים אותר בחצר בניין, לאחר שריפה שפרצה במקום.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
הלילה (בין חמישי לשישי) בשעה 02:47 התקבל דיווח במוקדי החירום על שריפת אופניים חשמליים, בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה. לוחמי אש מתחנת פתח תקוה, בפיקודו של רב רשף רועי סויסה, הוזעקו למקום.
בהגיעם לזירה נתגלתה בכניסה לבניין גופת גבר שרופה. במקביל מפקד המשמרת הורה לפרוץ את דלת הדירה. לוחמי האש זיהו שני מוקדי בעירה קטנים הצוותים פעלו לכיבוי מהיר ולסריקה לאחר לכודים/פצועים.
חובשים מתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א שאבטחו את פעולות לוחמי האש, נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 40-50 שנמצא מחוסר הכרה עם כוויות בגופו ללא סימני חיים בחצר הבניין.
חובש בכיר- חזקי פרקש שהגיע למקום על אופנוע מד"א , והחובשים שוקי צ'יטונה ואבי קליין סיפרו: "בחצר בסמוך לכניסה לבניין שכב הגבר כשהוא סובל מכוויות קשות וללא סימני רוח חיים, ולא נותר לפראמדיקים אלא לקבוע את מותו במקום".

2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
מזירת האירוע בפתח תקוה
(צילום: דוברות איחוד הצלה )

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כוחות החירום פעלו בזירת השריפה - צפו >>>
מזירת האירוע בפתח תקוה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

המשטרה פתחה הבוקר (שישי) בבדיקת נסיבות המוות. חוקרי הזיהוי הפלילי בוחנים את הזירה, לצד העברת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, להמשך בחינת גורמי רפואה.

קראו גם:

לפני חודש בדיוק נספה סעדיה מחרבי בן ה-85 בדליקה שפרצה בביתו ברחוב לסקוב בשכונת דדו. אחת השכנות סיפרה: "ראיתי אש ולהבות מהבית של סעדיה, התחלתי לצעוק ואמרתי: אלוהים, רק שסעדיה לא נמצא שם", וכעת התרחש מקרה טראגי נוסף, שנסיבותיו נחקרות.