ביממה האחרונה קיימת מתיחות ביטחונית רבה, בעקבות החיסול של בכיר משמרות המהפכה האיראניים בדמשק והחשש ממתקפה איראנית על ישראל. כיצד החשש משפיע על העיר פתח תקוה? העירייה פרסמה הודעה מיוחדת לציבור, שאנו מביאים אותה במלואה.
2 צפייה בגלריה
סוללת כיפת ברזל שהוצבה באזור
סוללת כיפת ברזל שהוצבה באזור
סוללת כיפת ברזל
(צילום ארכיון להמחשה: שאול גולן)

הודעת עיריית פתח תקוה לציבור בעקבות החשש ממתקפה איראנית:


כחלק מההיערכות השוטפת לאירועי חירום, היום התכנס מערך הביטחון והחרום בעירייה יחד עם הגורמים בפיקוד העורף ובגופי ביטחון נוספים לטובת סקירה ועדכון על המוכנות של מכלולי החרום בתחום הרווחה, מידע לציבור, חינוך, אבטחה, לגוסטיקה ועוד.
גורמי הרשות ופיקוד העורף עורכים תרגילים המדמים תרחישים שונים לאורך כל השנה ובפרט בימים אלו. בהתאם לכך, כלל המערך נמצא במוכנות גבוהה מאוד וערוך לתת מענה מיידי לכל תרחיש ולכל התפתחות במצב הביטחוני – סביב השעון ובסוף השבוע בפרט.
חשוב לציין כי נכון לעכשיו קיימת שיגרה מלאה בפתח תקווה ואין כל הנחיה ביטחונית חריגה הרלוונטית לעיר. אנו עומדים בקשר רציף והדוק עם גורמי הצבא ופיקוד העורף וככל שיעלה חשש להתפתחות ביטחונית, אנו ערוכים לתת מענה בכל נושא. יצויין כי רוב המקלטים נותרו פתוחים במהלך המלחמה ואלו שנסגרו, בעיקר במוסדות החינוך, ייפתחו בטווח הזמן המיידי - במידת הצורך.
חשוב לשמור על עירנות ובמידת הצורך לדווח למוקד 106 ולמשטרה על כל חשד שעולה.

2 צפייה בגלריה
הדיון שהתקיים בעיריית פתח תקוה
הדיון שהתקיים בעיריית פתח תקוה
הדיון שהתקיים בעיריית פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)

קראו גם:

לצד הפעילות של כוחות הביטחון והמשטרה, העירייה תגברה לאחרונה את מערך האבטחה בעיר בצורה משמעותית. נוספו עשרות סיירים חמושים הפועלים במסגרת היחידה הטקטית שהוקמה לאחרונה, הוקמו שערים בכניסות וביציאות לעיר אשר יושמשו בעת חירום בלבד, תוגברו סיירות האבטחה, הוצבו מאות מצלמות אבטחה לצד הפעילות של המשל"ט העירוני הפועל 24/7 ומגוון פעולות נוספות.
אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק וככל שיהיה צורך בהיערכות מיוחדת אנחנו נעדכן באופן מיידי.