פרשת הלינץ' בגינה הציבורית בפתח תקוה: מחקירת המשטרה עד כה, עולה כי קודם לאירוע המזעזע שהופץ ברשתות החברתיות, התרחש אירוע נוסף, כשהקורבן היה לכאורה מעורב בתקיפת נער אחר שגם אויים באקדח. ארבעה מהמעורבים בשני האירועים נעצרו ויובאו בהמשך היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם. מפקד מרחב שרון במשטרה, תנ"צ נתי גור, קורא לשאר המעורבים להסגיר עצמם.
1 צפייה בגלריה
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
האירוע שקדם ללינץ'
(צילום: מתוך סרטון שפורסם ברשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
כאמור, במסגרת חקירת הפרשה שמסעירה את המדינה כולה ואת פתח תקוה בפרט, עולה כי אותו אירוע בגינה הציבורית הגיע לכאורה כמעשה נקם על אירוע שקדם לכך, כשהקורבן היה מעורב לכאורה בתקיפת נער אחר. בסרטון שהופץ גם הוא, נראה נער מאיים על נער אחר שיורד על ברכיו, כשגם הוא מותקף באלימות ואף מאויים באקדח.
שוטרי תחנת המשטרה בעיר, עצרו עד כה 4 בני נוער בחשד למעורבות במספר אירועי אלימות בחודש האחרון, ובהתאם לצורכי החקירה הנמצאת בעיצומה, יובאו החשודים בשעות הצהריים לדיון בבימ"ש השלום לנוער פ"ת, בבקשה להאריך מעצרם.

האירוע הנוסף בפתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

מפקד מרחב שרון במחוז מרכז, תנ״צ נתי גור, מסר: "מדובר ברצף של אירועי אלימות קשים בקרב בני נוער ולכן מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון הציב את החקירה בתעדוף המחוזי הגבוה ביותר, תוך הפעלת כלל היחידות והאמצעים החקירתיים שברשות המשטרה. עד כה עצרנו לחקירה 4 חשודים כאשר זהותם של מעורבים נוספים ידועה לנו ואני קורא להם להסגיר עצמם בהקדם".