קרוב ל-9 שנים אחרי שנפתח: הסניף הכשר של רשת המסעדות "מוזס" ברחוב שחם בפתח תקוה סגר את שעריו. ברשת טוענים כי הסיבה היא פתיחת סניף חדשני וכשר בסביון, שישרת גם את תושבי העיר.
2 צפייה בגלריה
מסעדה
מסעדה
המסעדה הפופולארית נסגרה
(צילום המחשה: shutterstock)
הסניף ברחוב שחם של הרשת המוכרת, שנפתח לקראת סוף 2014, היה הסניף הכשר השני של מוזס כשהראשון נפתח זמן קצר קודם לכן בירושלים. עם השנים, ובעיקר לאחר הקמת הדן טאון והשופ טיים, הפך אזור רמת סיב למתחם קולינרי משגשג, כשנפתחו בו מסעדות איכותיות כפטריות אחרי הגשם.
לפי השמועות, התחרות הגדולה באזור של מסעדות ההמבורגרים היא זו שגרמה למוזס לסגור את הסניף בפתח תקוה, אלא שברשת מכחישים זאת בתוקף ומסרו כי "רשת מוזס שופ פותחת במרכז החדש בסביון סניף דגל חדש שישרת את תושבי סביון, קריית אונו ופתח תקוה".

2 צפייה בגלריה
(ארוחה אופיינית במסעדת מוזס. צילום ארכיון להמחשה: עדי ארצי)

קראו גם:

הסניף החדש של מוזס שופ בסביון, שיהיה כשר אף הוא, ייפתח בסוף החודש במרכז המסחרי G שהורחב לאחרונה בעלות של 100 מיליון שקלים. כעת משתרע המתחם שבסביון על פני כ-9,000 מ"ר, בהם כ-50% שטחי מסחר ו-50% משרדים.
בין השוכרים הוותיקים שממשיכים במתחם: שופרסל ובית קפה ביתא, לצד שוכרים חדשים מלבד מוזס כמו יין בעיר, המסעדה האיטלקית מילה, בית הגבינות, נוי השדה, מסעדת מון סושי התל-אביבית שפותחת סניף נוסף, ג'ורנו בייקרי (JORNO Bakery) מסעדת יאשקה ועוד.