החזרה הקצרה של הגשם לפתח תקוה גרמה לעיכובי תנועה, אבל הנוסעים דרך אזור השוק נתקלים בפקק מסיבה חדשה-ישנה: משאית אשפה שמעכבת את התנועה.
2 צפייה בגלריה
משאית זבל בפעולה
משאית זבל בפעולה
משאית זבל בפעולה
(צילום: shutterstock)

"אני חושב שזה ממש לא עיתוי נכון שמשאית זבל חוסמת נתיב שלם שברובו אוטובוסים ברחוב של השוק", מסביר תושב העיר שהודה שהוא מאחר לעבודה כתוצאה מהעיכוב ועוד ביום גשום. לדבריו, רחוב שלם פקוק בגלל המשאית הזו ואוטובוסים עומדים וממתינים.
"אני בדרך עם ילדים בדרך לבתי ספר ונאלצנו לחכות מעל 20 דקות לפחות עד שהאוטובוסים יצליחו לפלס דרך ולעבור העיקר שהמשאית תאסוף קרטונים מהשוק כל זה קורה בין 7:20 ל8:00 זה ממש מציק מבקש מהעיריה לפעול למצוא פתרון לזה בהקדם", מבקש תושב נוסף שמבהיר כי יש שעות אחרות בהם ניתן לאסוף או לפרוק קרטונים.
"אפשר לעשות בלילה את העבודה או לבחור שעות אחרות במהלך היום. לא בבוקר שכולם ממהרים לעבודה או לפזר ילדים למסגרות. לא צריך פעול דווקא בשעות שבלאו וכי הכי פקוקות".

2 צפייה בגלריה
משאית לפינוי אשפה זבל - תמונת פייסבוק
משאית לפינוי אשפה זבל - תמונת פייסבוק
משאית לפינוי אשפה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "מערך הניקיון ופינוי האשפה בפתח תקוה הוא מבין הגדולים בישראל, ופעילותו באה לידי ביטוי גם בסקרי שביעות הרצון שפורסמו בשנים האחרונות והציגו את פתח תקוה כאחת הערים המצטיינות בתחום. בתוך כך מערך הנקיון מתחיל לפעול החל מהשעה 6 בבוקר, בהתאם לחוק. ככל שאפשר במקומות מסויימים לדחות את פעילות קווי פינוי האשפה לשעה 9 בבוקר, הדבר נעשה בשוטף. במקביל, קיים שיתוף פעולה עם אפליקציית וויז, מה שמאפשר לאפליקציה לאתר את מיקום המשאיות ולהכווין את הנהגים בהתאם".