עובד זר המתגורר בדירה בפתח תקוה הגיש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת כנגד עובד זר נוסף המתגורר עימו, לאחר שלדבריו הוכה על ידו ועל ידי מספר מחבריו. הסיבה? הטענה הוא נוחר בשנתו.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
האירוע המדובר אירע לפני מספר ימים בדירה במרכז העיר. על פי תצהיר שהגיש העובד לבית המשפט, שותפו לדירה, עובד זר אף הוא, הגיע באחד מהלילות האחרונים בשעת לילה מאוחרת כשהוא מלווה בשלושה מחבריו כשהם בגילופין והחלו להכותו בראשו בטענה כי הוא נוחר בשנתו.
העובד טוען כי כתוצאה מהמכות איבד את הכרתו ובהמשך הגיע לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הוא הגיש תלונה במשטרה וציין כי לאחר מכן שותפו לדירה "קילל אותי, קרא לי הומו ודרש שאקנה לו אלכוהול". בתגובה לאירועים אלו ביקש הפועל כאמור מבית המשפט צו למניעת הטרדה מאיימת כנגד השותף.
בדיון שהתקיים בנוכחות שני הצדדים בבית המשפט, הכחיש השותף את מעשי האלימות המיוחסים לו אך ציין "לא הרבצתי לו, הבאתי לו סטירה... אני מגיע מהעבודה עייף והוא נוחר. אני לא מאשים אותו אבל אני לא יכול לישון. אני מסביר לו כל הזמן. אני לא רוצה כלום. נתתי לו סטירה כי הוא קילל אותי".
שופטת בית המשפט החליטה בסופו של דבר להוציא צו לפיו על השותף נאסר לדבר עם המתלונן, לפנות אליו, לגעת בו או להכותו כמובן וזאת לתקופה של שישה חודשים, כשבינתיים שני הדיירים יישארו בדירה - אלא אם כן החברה שמעסיקה את שניהם תחליט אחרת.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה