ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ, בפיקודו של רב רשף תמיר כהן, הוזעקו סמוך לשעה 21:00 בערב שבת לשריפה של רכב ואופנוע ברחוב ברויידה 9 בפתח תקוה. מדיווח של הצוותים עלה, שהשריפה פרצה מתחת לבניין, עשן רב עלה לכיוון דירות המגורים, ומקומה ראשונה חולץ אדם ע"י לוחמי האש.
2 צפייה בגלריה
שריפת רכב ואופנוע בפתח תקוה
שריפת רכב ואופנוע בפתח תקוה
שריפת רכב ואופנוע בפתח תקוה
(צילום: עומר שפירא-כבאות והצלה לישראל)
לוחמי האש כיבו את השריפה, במקביל סרקו את חדר המדרגות, וביצעו סריקה בדירות שמעל לשריפה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, והיום (שבת) נקבע שמדובר בהצתה.
הצתת רכב ואופנוע מתחת לבניין מגורים בפתח תקוה - צפו >>>
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר: "עם היוודע המקרה בעיצומה של השבת, כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה הגיעו למקום והעניקו סיוע ראשוני לפקח, וכן גם ראש העירייה יצר קשר עם הפקח מיד לאחר צאת השבת וחיזק אותו. בתוך כך העירייה תמשיך לעמוד לצד הפקח ותעניק לו את הסיוע הנדרש בעקבות המקרה המצער.
"העירייה וראש העיר ימשיכו לגבות את עובדי הפיקוח אשר נמצאים בקו החזית ופועלים 24/7 לשמירה על הסדר הציבורי ועל איכות חיי התושבים. אנו סמוכים ובטוחים כי משטרת פתח תקוה תדע להגיע אל האחראיים למעשה הנפשע ותמצה איתם את הדין".
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
שריפה בארון חשמל
שריפה בארון חשמל
שריפה בארון חשמל
(צילום: כבאות והצלה לישראל)
לא הייתה זו השריפה היחידה שפרצה במהלך השבת בעיר. סמוך לשעה 10:000 בבוקר, הוזעקו הכוחות לבניין מגורים ברחוב שפירא 20 בפתח תקוה.
שלושה צוותי כיבוי וחילוץ, בפיקודו של רב רשף רועי סויסה, פעלו בשריפה של ארון חשמל בחדר מדרגות של בניין מגורים. הצוותים דיווחו על שריפה ועשן בחדר המדרגות בוצע סריקה וכיבוי המוקד.
האירוע הסתיים ללא נפגעים.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה