עיריית פתח תקוה באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, המנהלת את מתחם האצטדיון, מקדמת הקמת מתחם בילוי ו/או בית קפה במתחם האצטדיון "שלמה ביטוח".
אצטדיון שלמה ביטוח ממוקם במרכז הארץ, במיקום מרכזי בסמוך לכביש 5 וכביש 4 על דרך שלמה שמלצר ובסמוך לתחנת הרכבת. מלבד קיומן של פעילויות הספורט הרבות במסגרתו מבוקר ועד לילה, כל ימות השנה, האצטדיון כולל חללים רחבים לאירועים וכנסים וכן 8,000 מ"ר של שטחי מסחר וחנויות, שטחי חניה נרחבים ועוד.
1 צפייה בגלריה
הדמיית בית הקפה החדש באצטדיון המושבה
הדמיית בית הקפה החדש באצטדיון המושבה
הדמיית בית הקפה החדש באצטדיון המושבה
(תמונת המחשה: אפרת-קובלסקי אדריכלים)
ב-3 השנים האחרונות הפך מתחם האצטדיון למרכז פנאי, תרבות וספורט, אליו התווספו עסקים רבים בתחומי הבילוי, המזון, הכושר והספורט והוא מושך אליו תושבים מקומיים ותושבי חוץ. במתחם עוברים כ- 300,000 איש בשנה.
הקמת בית קפה בחלקו הדרומי של האצטדיון הינו צעד מתבקש כחלק מקידום תרבות הפנאי והבילויים בעיר פתח תקוה בכלל ובשטח האצטדיון בפרט.
שטח בית הקפה יעמוד על כ- 100 מ"ר ויכלול גם שטחי ישיבה בחוץ. היזמים מוזמנים להציע אפשרויות שונות ורעיונות בכל הקשור לתכנון ועיצוב בית הקפה, אופיו, פעילותו וגודלו.
קראו גם:
ראש העירייה רמי גרינברג: "אצטדיון "שלמה ביטוח" הוא מהחדישים והמובילים בארץ, במקום תנועה רבה לא רק בזמן משחקים אלא גם במהלך כל השבוע. הסמיכות שלו לכבישים מרכזיים, לאזור התעשייה ולתחנת הרכבת הופכת את האצטדיון לאטרקטיבי ושוקק חיים לאורך כל השבוע ובכל שעות היום. צעד מתבקש הוא, לפתוח במקום בית קפה שיצטרף לחנויות ולעסקים שכבר נמצאים במקום וירחיב את אפשרויות הבילוי במתחם".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה