משטרת ישראל ניהלה לאחרונה חקירה במסגרתה נעצרו בשבוע שעבר 4 חשודים, מתוכם בני זוג מראש העין ושני גברים מפתח תקוה, בחשד לסחר בסמים דרך אפליקציית טלגרם. כולם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בשבוע שעבר שהוארך ב-8 ימים.
1 צפייה בגלריה
הסמים שנתפסו
הסמים שנתפסו
סמים שנתפסו
(צילום ארכיון להמחשה: דוברות המשטרה)
על פי החקירה שניהלה המשטרה באופן סמוי מחודש נובמבר, ארבעת החשודים חברו יחדיו וסחרו בסמים ברחבי הארץ, בעיקר באזור המרכז ותל אביב.
מחקירת המשטרה עולה כי החשודים היו מעורבים במעל 40 עסקאות סחר במשקלים שונים הנעים בין 5 גרם ל-50 גרם ובסכומים שונים.
על פי החשד, שני תושבי פתח תקוה היו אלה שביצעו את השליחויות. אחד מהם, אב לארבעה ילדים, נעצר בחודש נובמבר בגין 700 גרם סמים שנתפסו במונית בה נהג אך בית המשפט החליט אז לשחררו למעצר בית.
קראו גם:
שניים נוספים שנעצרו כאמור, הם בני זוג מראש העין. על פי עורך דינה של האישה, מעצרם שלה ושל בעלה היה לא חוקי מאחר ובוצע בהגיעם של שוטרים לביתם כשבידם צו חיפוש בלבד. לטענת עורך הדין הם נעצרו לא בעקבות החיפוש אלא על סמך התפתחויות בחודשים נובמבר ודצמבר.
על אף הדברים, החליטה שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, מירב כפיר, להאריך את מעצרם של כל הארבעה בשמונה ימים. בדיון בעניינם בבית המשפט ציינה השופטת כי "בהתחשב בחומר החקירה שהוצג בפני, נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשודים מעורבים בעבירות המיוחסות להם וכי ראוי ונכון לאפשר מיצויה של החקירה".
בהמשך הוסיפה "שוכנעתי כי קיים יסוד לחשש כי שחרורם של החשודים יביא לשיבוש הליכים, וכי קיים יסוד סביר לחשש שהחשודים יסכנו את ביטחון הציבור".