"מאחלים הצלחה ענקית לאוהד בוזגלו שחוזר הביתה ומונה למאמן קבוצת הבוגרים", זו לשון ההודעה שפירסם מועדון הכדורגל מכבי "אלי" עמישב פתח־תקוה מליגה ב'.
2 צפייה בגלריה
בוזגלו. "אני מאוד אוהב את מה שקורה איתי בשנים האחרונות"
בוזגלו. "אני מאוד אוהב את מה שקורה איתי בשנים האחרונות"
בוזגלו. "אני מאוד אוהב את מה שקורה איתי בשנים האחרונות"
(ריאן)
לא בטוח שההודעה הרשמית הייתה מקבלת תשומת לב כה גדולה אלמלא אותו בוזגלו, הבן הבכור של משפחת הריאליטי הכי מפורסמת בישראל, היה מככב בימים אלה על מרקע הטלוויזיה גם ב"הישרדות VIP", ממנה אומנם הודח ראשון אבל בזמן הקצר ששהה על האי הצליח לעורר עניין רב.
בין אם תאהבו או תסלדו ממנו, אין סיכוי שתישארו אדישים אליו. מדובר באיש צבעוני תרתי משמע עם אינספור קעקועים המעטרים את גופו, שמספר על השאיפות להתקדם בקריירת האימון, האחים המפורסמים, אורח חייו הכולל נשים רבות, הקשר המיוחד עם אלה אייבינדר ומה הוא חושב על הנמסיס מהאי, ג'קי אזולאי.

"רוצה ליהנות"

בוזגלו (39) חוזר לעמישב לקדנציה שנייה אחרי שאימן בה בין 2009 ל־2013. "היו לי כאן הישגים במינימום תקציב", הוא אומר, "ותמיד תקתקנו את הפלייאוף העליון של ליגה א'. הפעם אנחנו בליגה ב', אבל אני מאמן הרבה יותר בוגר ומנוסה. אני צרך להתאים את עצמי למערכת, ללמוד את הליגה כמה שיותר ולנסות לנצח כל משחק".
אבא, יעקב, מרוצה מהבחירה שלך?
"הוא מאוד מרוצה שחזרתי לכדורגל, גם האחים שלי. אלמוג ואסי שיחקו אצלי בעבר במדי עמישב ויודעים שאני מאוד מוכשר בתפקיד הזה. הרבה זמן הם רצו לראות אותי חוזר לקווים".
כמאמן, עד כמה אתה מתייעץ עם אבא שלך?
"בעניינים מקצועיים לא, אבל ברגע שאנחנו מגיעים לקידוש שזה אחרי משחק אנחנו מדברים על מה שהיה ותמיד כיף לי לשמוע את הדעות שלו. הוא מאמין בי בעיניים עצומות".
מה המטרות שהבוסים בעמישב הציבו לך?
"הם אומרים שיש קבוצה צעירה שיכולה להיאבק על העלייה לליגה א'. אני אמרתי שטוב ויפה שאתם אומרים, אבל צריך לראות מה יהיה. יש הרבה עבודה כדי ליישם את המטרות האלה. בסך הכל יש פה קבוצה לא רעה בכלל, צעירה ונמרצת, אבל אין מספיק איכויות בהגנה ובהתקפה. צריך להתחזק ולחבר את הכל בצורה טובה"
והקבוצה תתחזק?
"ההנהלה תבוא לקראתי בנושא. זה לא שיש תקציב גדול, אבל הם בהחלט מבינים שאם אני אומר שזה לא מספיק, אז צריך להתחזק וזה מה שיקרה. כבר הצטרפו שני שחקנים ואנחנו מתגבשים כקבוצה טובה. יש עם מה לעבוד".
הזכרת חיזוק והנה אח שלך מאור בלי קבוצה ועדיין לא פרש. אולי זו ההזדמנות?
"אני חושב שאם זו לא קבוצה משמעותית בליגת העל, הוא צריך לפרוש. מאור עשה קריירה מפוארת ומכובדת. פחות מתאים לשחקן ברמתו עם כזה עבר לסיים בקול ענות חלושה בליגות הנמוכות, אפילו לא בליגה הלאומית. לכן פחות יתאים שאביא אותו לעמישב".
מה המטרות שלך כמאמן השנה?
"אני רוצה ליהנות ופחות מחפש כרגע להתקדם כמאמן במעלה הליגות. לכן הג'וב בעמישב קרץ לי ולא הצעות אחרות כי זה בית נוח וטוב. כמובן שננסה לעמוד במטרות שהן להילחם על העלייה".
נראה אותך יום אחד מאמן בליגה גבוהה יותר?
"אני חושב שכן. החיים שלי תמיד בפיקים גבוהים ומעניינים. אני בן אדם טוטאלי. כשאני חוזר, אז אני חוזר. יכול מאוד להיות שעם הצלחות יגיעו הצעות מליגות גבוהות ופתאום שוב אמצא את עצמי בליגות הבכירות יותר. אני לא פוסל שזה יקרה, אבל לא בכל מחיר מבחינתי".
לאמן קבוצת נשים זו אופציה מבחינתך?
"הייתי קרוב להתמנות למאמן קבוצת הנשים בקרית גת כשהיתה אלופה. זה משהו שאני לא פוסל ואין לדעת מה יוליד יום".
ברור לך שבמקרה כזה ישר יתחילו לדבר על עניינים רומנטיים עם שחקניות.
"אני מאוד מקצועי בתחום האימון וברגע שאני מאמן אז אני מאמן ולא מערבב. לא חסר לי נישות אחרות לאינטראקציה עם נשים. זה בטוח לא יקרה עם שחקניות שלי".

"התגעגעתי מאוד"

כמי שהתפרסם בתוכנית הריאליטי המשפחתית, הוא משוכנע כי הדבר דווקא עיכב את קריירת האימון שלו. "מהיום שנכנסו המצלמות של הסדרה בוזגלוס לחיינו התדמית שלי השתנתה", הוא מסביר.
קראו עוד>>
"ראו את אוהד שהוא לאו דווקא איש משפחה. התגרשתי ואני איש של החיים הטובים, אז זה לא כל כך תרם לתדמית שלי כמאמן ואפילו שינה אותה. זה די היה בעוכריי".
אתה מצטער על זה?
"ממש לא. אני מאוד אוהב את מה שקורה איתי בשנים האחרונות. לא הייתי בכדורגל כבר שנתיים וחצי והתגעגעתי מאוד. באתי רעב, כיף לי להריח את הדשא, להיות עליו ולקיים אינטראקציה עם השחקנים".
יש הבדל בין אסטרטגיה על האי לאסטרטגיה על כר הדשא?
"יש שוני אבל גם הרבה דברים דומים. גם כאן מדובר על דינמיקה של לשמור על חדר ההלבשה, ממש כמו במשחק החברתי על האי.
"ההבדל הגדול הוא שפה אני מקבל ישר את התואר המאמן ואת הכבוד הראוי, ובאי אתה צריך לרכוש את זה מול אנשים שכביכול עויינים ורוצים להדיח אותך".
אתה מרגיש שאכזבת עם ההדחה המוקדמת?
"ברמה המשחקית בהחלט כשלתי מלהתקדם לשלבים הגבוהים, כפי שכולם וגם אני ציפיתי מעצמי. אבל ברמה האישית מאוד אהבתי את מה שהצגתי על המסך. אני גאה בכל מילה שהוצאתי מהפה ובאיך שהתנהגתי.
"באפן כללי אני מעדיף לצאת מוקדם כאוהד בוזגלו, ממש כמו שהייתי, מאשר להישאר עד השלבים המאוחרים ולהיות אחד מהדמויות שנשארו שם. לכן אני שמח בחלקי".
מה אתה אוהב יותר, נשים או כדורגל?
"לא נולדתי עם נשים אלא עם כדור. תמיד הייתי איש כדורגל ותמיד אהיה. את האינטראקציה עם נשים התחלתי בגיל מאוחר יותר, וזה לא סוד שאני אוהב גם את העולם הזה. אפשר לשלב בין העולמות אז הכל סבבה. זה לא מפריע האחד לשני".
השבוע צוין יום המאבק באלימות נגד נשים. מה דעתך על התופעה המתגברת הזו?
"הטיפוסים שמנצלים כח מכל סוג, גם על נשים וגם על ילדים, לא ראויים להיקרא גברים. מבחינתי הם ברמה הכי נמוכה שיש.
"אני מקדש נשים ולעולם לא אשתמש בכל סוג של כח. לצערי, התופעה הזו נפוצה מאוד וראויה לגינוי. מאוד קשה לי לשמוע את הדברים האלה ואני מקווה תהיה ירידה משמעותית בעניין".

האלה שלו

שני יריביו הגדולים על האי הפיליפיני היו זוהר שטראוס וג'קי אזולאי, שאיך נאמר בעדינות: אהבה גדולה בין הצדדים לא תמצאו שם.
כשאנחנו שואלים אותו עם מי מהם בכל זאת היה יושב לארוחת צהריים, הוא מהסס אבל עונה בכנות: "שאלה לא פשוטה. אם הייתי צריך לבחור אז זה זוהר, למרות שאני לא מכבד כל כך את האיש. למה בכל זאת הוא? כי בשורה התחתונה אני חושב שיותר נעים להיות בסביבתו מאשר בסביבתה של ג'קי".
את דודו אוואט, עוד יריב שלך מהאי, היית מצרף לסגל בעמישב אם זה היה אפשרי?
"אני חושב שהוא איש כדורגל, ובסופו של דבר גם אם מאוד התאכזבתי מהדרך והצורה שהוא שיחק את המשחק איתי בהישרדות, עדיין כאיש מקצוע כן הייתי מצרף אותו כי יש לו מה לתרום".
2 צפייה בגלריה
בוזגלו בהישרדות .VIP "אהבתי את מה שהצגתי על המסך"
בוזגלו בהישרדות .VIP "אהבתי את מה שהצגתי על המסך"
בוזגלו בהישרדות .VIP "אהבתי את מה שהצגתי על המסך"
( אוהד קב)
אחת מנקודות האור בדינמיקה החברתית שנוצרה לו על האי היא אלה אייבינדר, שהקשר החם איתה נשמר עד היום. "אני מאוד אוהב את האישה הזו", הוא אמר. "היא הייתה נאמנה אליי באי ומאוד אמיצה. היה בינינו משהו רומנטי גם באי וגם מחוץ לאי. נשארנו חברים טובים, מדברים כל יום. זו מישהי שאני מאוד אוהב".
החוויה בהישרדות שינתה אותך כאדם?
"לא. יש רק יותר מודעות אליי. אם הייתי מפורסם מאוד לפני, אז היום אני מפורסם הרבה יותר. ואני מאוד שמח עם מי שאני ועם מה שאני מציג על המסך. אנשים רואים את זה, אי־אפשר לעבוד על הציבור".
גם אחיך אסי וגם אתה התפרסמתם מאוד בהישרדות. יכול להיות שמאור כבר לא הכוכב מבין האחים?
"מאור אייקון ספורטיבי אדיר, שהתפרסם לפני כולנו והוא אישיות גדולה. אין ספק שהישרדות VIP היא התוכנית הכי פופולארית במדינה ואסי ואני זכינו לחשיפה מאוד גדולה. ברמה הארצית היום כולנו מאוד מפורסמים, כל אחד בתחומו.
"אנחנו כאחים לא בתחרות, יש מקום לכולם. שום דבר לא בא על חשבון השני. אני שמח שהמשפחה שלנו מיוחדת ומוכרת ואנשים אוהבים להזדהות איתה".
כמי שחלה בקורונה, להתחסן או לא?
"להתחסן וכמה שיותר מהר. הגעתי לטיפול נמרץ בגלל הקורונה, אז מי כמוני מבין עד כמה זה רציני. מיליונים כבר מתו מהנגיף הזה בעולם וצריך לעשות הכל כדי למגר את המגיפה".
מה תגיד למי שמסרב?
"אני מאוד לא מעריך את הסרבנים. הם חיים בבועה. אם הם רוצים להישאר בחיים, שילכו להתחסן".
איך אפשר שלא להתייחס לקעקועים. כמה כבר יש, ומתי ואיזה יהיה הבא?
"האמת שלא ספרתי. חוץ מהגב שזקוק למילוי וגם קצת ברגליים, שם יש לי מעט, אני דיי מלא. אני מניח שהצוואר והגב יתמלאו באיזה שלב גם".
לסיום, אם היה נופל לך במהלך הריאיון ריס, איזו משאלה היית מבקש?
"להמשיך ולהיות מאושר. בן אדם מוצלח הוא בן אדם מאושר. כשאני קם בבוקר ועושה את הדברים שאני אוהב, אני יודע שאני על המסלול הנכון".
לעידכונים: חדשות פתח תקוה