הרשות לביטחון קהילתי (עיר ללא אלימות) חידשה את פעילות המספרה הניידת במסגרת עבודת הרחוב והפעלת מועדון נוער על גלגלים וזאת במסגרת מגוון הפעילויות אותם מוביל אגף חברה נוער וצעירים בעיר לנוער, במהלך חופשת הקיץ.
2 צפייה בגלריה
מספרה ניידת פתח תקוה
מספרה ניידת פתח תקוה
מספרה ניידת פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
מטרת הפעילות היא למשוך את בני הנוער לצרוך את שירותי המועדון הנייד שמציע שולחנות משחק, סוני פלייסטיישן, פופים ומחצלות ופעם בשבוע את המספרה הניידת עם הספר ניר חייק (סקיניר) ממספרת revolution studio כאשר תוך כדי הפעילות, המדריכים שתוגברו עם חיילי פרק המשימה של מחלקת הכנה לצה״ל מבצעים עם הנוער שיח ערכי על נושאים כמו גיוס לצבא, מניעת שימוש בסמים ואלכוהול, נושאים חברתיים אקטואליים ולעיתים משוחחים על נושאים אישיים בהם משתפים הנערים.
קראו גם:
הצוות אף עושה מאמץ לחבר את הנוער למרכזי הנוער הפזורים ברחבי העיר ובכך לצמצם את השוטטות, הרעש והוונדליזם, ויוכלו ליהנות ממקום חם בו צוות מבוגר ואחראי המקנה כלים וערכים להמשך הדרך.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "את המספרה הניידת התחלנו להפעיל לפני כשנתיים בחופשים זאת לאחר שיחה אקראית של מנהל הרשות לביטחון קהילתי שלומי ערה עם הספר יניב בן שלום. ממנו הבין כי בני נוער משתפים את הספרים שלהם בנושאים שונים ומבקשים ייעוץ והכוונה. המספרה הניידת פועלת פעם בשבוע, כל פעם באזור אחר, ואנו מזמינים את בני נוער לבוא ולבלות וכמובן ליהנות מתספורת טובה".
2 צפייה בגלריה
מספרה ניידת פתח תקוה
מספרה ניידת פתח תקוה
מספרה ניידת פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
עוד הוסיף ראש העירייה גרינברג: "אנו מבצעים פעילויות רבות לטובת הנוער במיוחד בחופשת הקיץ. אירועים בפארק, במתנסים ובמרכזי התרבות וכן פתחנו מרחבים בטוחים שאותם העירייה הכשירה במיוחד לטובת בני הנוער במטרה להימנע ממטרדי רעש וונדליזם".
מיקום ושעות פעילות הניידת מפורסמת באתר העירייה ובדף הפייסבוק של הרשות למאבק סמים ואלכוהול פתח תקוה כיום/יומיים לפני הפעילות.