תושבים ברחוב השחם בפתח תקוה טוענים: למרות שהעירייה הציבה שערים בכניסה לגינה הציבורית שננעלים מדי לילה, את הגינה מקיפה גדר נמוכה שמאפשרת לכל מי שמעוניין להיכנס באין מפריע. כתוצאה מכך מלינים הדיירים כי הם סובלים מרעש שמקימים בני נוער במקום עד שעות הלילה המאוחרות.
1 צפייה בגלריה
הגינה הציבורית ברחוב השחם בפתח תקוה
הגינה הציבורית ברחוב השחם בפתח תקוה
הגינה הציבורית ברחוב השחם בפתח תקוה
(צילום: באדיבות תושבים)
"את הגינה הסמוכה ברחוב חרנם גידרו כדי שלא ייכנסו לשם וגם אנחנו ביקשנו לעשות כך", אומרת דיירת רחוב השחם. "הבעיה היא שהגדר לא רציפה והיכן שכן הציבו אותה, היא בגובה של 40 ס"מ. זו בדיחה. על מי צוחקים פה?".
מה בעצם מרתיח אתכם כל כך?
"בתקופה האחרונה הולכת ומחריפה תופעת בני הנוער שמגיעים לגינה ומרעישים עד השעות הקטנות. נכון, זה לא קורה כל יום אבל כן בכל סוף שבוע ובחופשות. אי אפשר לישון עם חלונות פתוחים, אי אפשר לשבת בסלון לראות טלוויזיה, אני כל הזמן צריכה להיות סגורה בבית. יש שעות רעש מקובלות , מעבר לכך שיהיה שקט כמו בכל הגינות שנועלים אותן".
קראו גם:
לפני מספר חודשים הציבה העירייה גדר גבוהה סביב פארק בנוה גן והיו תושבים שמחו בטענה כי זה מזכיר להם כלא. מה את חושבת על כך?
"הגינה שברחוב לידנו מוקפת בגדר גבוהה ולאף אחד זה לא מפריע. גם כאן אין לנו בעיה שתהיה מוקפת בגדר, נהפוך הוא. אם אנחנו ביקשנו שיחסמו את הגישה לגינה בשעות הלילה אז מן הראוי שיציבו גדר מתאימה".
מעיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "גינות ציבוריות מטרתן לשרת את הציבור הרחב ולאחר שנים של חוסר פיתוח בשכונה המדוברת, ראש העיר קידם בשנים האחרונות פיתוח ושדרוג שטחי ציבור נרחב, לרבות מגרש ספורט, מסגרות חינוך שבהקמה, מבנה לתנועת נוער וכן מבני ציבור.
"כאמור, חשוב להבין כי מדובר בגינה לשימוש הציבור והתושבים שרכשו דירה בסמוך לגינה היו מודעים לחסרונות שהופכות לשוליות ביחס ליתרונות. העירייה התקינה גדר המותאמת לגינה במאות אלפי שקלים ודואגת לנעול את הגינה בשעות אחר הצהריים. גדר זו מונעת את רוב הבעיות ולחילופין לא ריאלי להתקין במקום גדר מאסיבית יותר. יצויין כי הבעיות הנקודתיות מטופלות על פי קריאות מוקד".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה