תושבים ברחוב יוסף קארו בפתח תקוה טוענים: הרעש הבוקע ממבני אגף הביטחון וחמ"ל הקורונה העירוני שברחוב מפריע למנוחתנו ומהווה מטרד.
1 צפייה בגלריה
חמ"ל הקורונה העירוני רחוב קארו פתח תקוה
חמ"ל הקורונה העירוני רחוב קארו פתח תקוה
חמ"ל הקורונה העירוני רחוב קארו פתח תקוה
(צילום: באדיבות תושב העיר)
מדובר כאמור במבנים של אגף הביטחון שבתקופה האחרונה פועל במקום גם חמ"ל הקורונה העירוני שמאוייש על ידי עשרות עובדי עירייה במטרה לנטר את רמת התחלואה ולסייע לתושבים באופן כזה או אחר בכל הקשור לנגיף.
אלא שתושבים ברחוב טוענים כי במיוחד עם פתיחת החמ"ל הם סובלים מרעש גם בשעות הקטנות של הלילה. "אי אפשר לחיות כך", אומר אחד מדיירי הרחוב. "יש כאן 15 קרוונים של העירייה, הכניסו אליהם כמויות של עובדים שמרעישים מתחת לחלונות יומם וליל, וכל השכנים סובלים".
קראו גם:
כיצד זה בא לידי ביטוי?
"עובדים שיושבים בחוץ ועושים חינגות, בחורות שמדברות בחוץ במכשירי קשר, קטנועים שעוברים בכל שעות היממה, אי אפשר לישון ואין לנו חיים כבר".
פניתם לעירייה?
"יש כמויות של תלונות במוקד. תושבים שלחו הודעות לראש העירייה שאמר שיטפל אבל לא קורה כלום. אין עם מי לדבר. חסר מקומות לעירייה? למה באזור מיושב שמו את כל הקרוונים האלו?"
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "המתחם ברח' קארו משמש תפקיד מרכזי במסגרת פעילות הרשות להבטחת ביטחונם של תושבי העיר. המתחם מכיל את חמ"ל הקורונה העירוני אשר מסיים את פעילותו בכל יום בשעות הערב וכן את המשל"ט אשר עובד סביב השעון כבר למעלה משנה וחצי למען ביטחונם של התושבים. בשונה משעות היום, בשעות הערב נמצא במקום צוות מצומצם בלבד. כזכור, המשל"ט מחובר למצלמות הפרוסות ברחבי העיר ומזניק בזמן אמת את הכוחות בשטח.
מדובר ביוזמה חשובה שמוביל ראש העיר עם כניסתו לתפקיד אשר הביאה לתפיסת מאות אירועי פשיעה ואף להצלת חייהם של תושבים רבים. תלונות התושב המדובר הובאו בפני הגורמים הרלוונטיים באגף הביטחון וקיבלו את מלוא ההתייחסות תוך צימצום ההפרעות למינימום הנדרש. ככל שיתאפשר צמצום נוסף, הדבר יעשה ללא כל היסוס".