"הגרוש שלי שיווק אותי כנותנת שירותי מין", סיפרה בבהלה לעו"ד זהר רון תושבת האזור בשיחת טלפון דחופה באישון לילה בשבוע שעבר. "אני מצטערת להפריע לך בשעה כל כך מאוחרת, אבל אני בבעיה קשה", היא הוסיפה.
1 צפייה בגלריה
אישה
אישה
אישה
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה סיפרה כי "בהתחלה קיבלתי שיחת טלפון מבן מיעוטים והוא שאל כמה אני עולה. חשבתי שזאת טעות במספר וניתקתי את השיחה. אחרי כמה דקות התקשר גבר נוסף עם מבטא זר ושאל אם הוא יכול לבוא אליי עכשיו. אחרי זה מישהו אחר שאל איפה אני מקבלת. כשהגיעו עוד ועוד שיחות טלפון ברצף הבנתי שלא מדובר בטעות במספר אלא במשהו אחר".
עו"ד רון הנחתה את האישה לברר עם המתקשר הבא כיצד הגיע לידיו המספר שלה. ואכן, המתקשר הבא סיפר כי מצא את "כרטיס הביקור" שלה על שמשת מכוניתו. "כתוב שאת נותנת שירות מפנק אז התקשרתי", הוא אמר לאישה ההמומה. אחר כך הוא שלח לה בווטסאפ צילום של כרטיס הביקור.
האישה נחרדה לגלות כי שמה ומספר הטלפון שלה מופיעים על הכרטיס לצד תמונת אישה השוכבת עירומה ורטובה. אותו "לקוח" סיפר כי הכרטיס הוצמד לכלי רכב חונים ברחוב, והאישה הנסערת מיהרה לנסוע לשם מייד והחלה באיסופם.
בעקבות הפרסום המביך היא נאלצה להחליף מספר טלפון, והדבר פגע בה קשות כעצמאית. לדבריה, בעלה בנפרד איים עליה כי יפיץ תמונות עירום שלה ויספר לכל העולם שהיא מספקת שירותי מין אם ייפרדו, והוא אכן קיים את הבטחתו.
קראו גם:
עו"ד רון הנחתה אותה להגיש תלונה במשטרה, ואחר כך נתן לה בית המשפט צו המרחיק אותו ממנה. כעת היא ממתינה שהגרוש יזומן לחקירה במשטרה ושהדין עימו ימוצה. "אני ממש מפחדת", היא הסבירה. "כאימא לילדים אני לא רוצה לחשוש מכל מיני גברים זרים שחושבים שאני מספקת שירותי מין. היום קל מאוד למצוא אנשים ולהגיע אליהם בעזרת איתור מספר הטלפון. אני לא מעיזה לצאת מהבית בלי שמירה צמודה. החיים שלי הפכו לגיהינום".
"אומנם כעורכת דין לענייני משפחה אני נתקלת פעמים רבות בסכסוכי גירושים קשים ומכוערים, אבל המקרה הזה יוצא דופן בקיצוניותו", אומרת עו"ד רון. "ככל הנראה בן הזוג לשעבר ירד לשפל המדרגה ופרסם את אם ילדיו כנותנת שירותי מין. זאת נקמה שחצתה כל גבול בצורה בוטה ובלתי ראויה".
עו"ד רון הציעה לאישה לאתר את אופן הפרסום ואת מקומו, לאסוף את כל הכרטיסים והפליירים מהמקום, לפנות מייד למשטרה להגשת תלונה, לקבל צו הרחקה ולהחליף את מספר הטלפון. כולי תקווה שמי שעשה מעשה כה נלוז יקבל את העונש הראוי.