טרגדיה: דוד משה אריה דינרי, בן 30 תושב שכונת הדר גנים בפתח תקוה, הוא ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה ביום חמישי לפנות בוקר בכביש 471.
כזכור ביום חמישי, בשעה 3:30 לפנות בוקר לערך נלכד דוד ז"ל שנסע בכביש 471 לכיוון מחלף נחשונים ברכבו שנשרף כליל.
1 צפייה בגלריה
משמאל: דוד דינרי - צילום: מהרשתות החברתיות. מימין: זירת התאונה. צילום: יחזקאל איטקין
משמאל: דוד דינרי - צילום: מהרשתות החברתיות. מימין: זירת התאונה. צילום: יחזקאל איטקין
משמאל: דוד דינרי. מימין: זירת התאונה
(צילומים: דינרי - מהרשתות החברתית, זירת התאונה - יחזקאל איטקין)
בשל הנסיבות, רק לאחר שעות ארוכות בוצע זיהוי ודאי של הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. מקור השריפה עדיין לא ידוע אך מחקירה ראשונית של מערך הכבאות עולה חשד כי האש פרצה עקב דליפת גז ממיכל גפ"מ אשר היה ברכב בו נמצאו גם מכלי חמצן.
חובש בכיר במד"א, עמנואל מאירי סיפר: "מדובר באירוע טרגי קשה מאוד. עוברי אורח סיפרו לנו שהרכב החל לבעור במהלך הנסיעה והנהג נלכד בפנים. מיד כשכוחות הכיבוי סיימו לכבות את הרכב וניתן היה להתקרב אליו ביצענו בדיקה אבל הנהג היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
שלום קליין ועזריאל שניצר מתנדבי זק״א מסרו כי ״מדובר במקרה מזעזע, רכב פרטי שעלה באש ככל הנראה תוך כדי נסיעה בכביש המהיר. כשהגענו למקום לוחמי האש נלחמו בלהבות ולאחר כיבוי השריפה מצאנו את נהג הרכב ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א אישר את מותו".
דוד עבד במשך 8 השנים האחרונות במחלקה הטכנית בחברת התקשורת "סים זול". מנהלו, אבי עובדיה, סיפר ל'מיינט פתח תקוה' כי "למרות שהיה בחל"ת בעקבות משבר הקורונה, בכל פעם שהייתה תקלה שטכנאים אחרים לא הצליחו לפתור, הוא היה פותר אותה ועובד כרגיל על אף שלא היה חייב. באותו הלילה הנורא ביקשתי ממנו שיפתור תקלה מורכבת כלשהי ואחרי רבע שעה הוא שלח לי הודעה 'טופל'.
"דוד תמיד נתן מעצמו מעל ומעבר ובצנעה, גם לחברה וגם למשפחה. היה בחור שקט, מופנם עם מוח חריף מאוד. היה חרדי אמנם אבל עם ראש של העולם הגדול והמון ידע טכנולוגי, ותמיד פתר גם את התקלות הכי מסובכות".
קראו גם:
אביו של דוד, שמואל דינרי, נמנה על מתנדבי איחוד הצלה סניף פתח תקוה שם פרסמו הודעה ביום שישי לפיה "משפחה איחוד הצלה פתח תקוה אבלה וכואבת, משתתפת בצער המתנדב היקר שמואל דינרי עם פטירת בנו היקר, הצעיר, עלם חמודות, בטרם עת. טרגדיה של כולנו. ברוך דיין האמת. שלא תדעו עוד צער".
מנהל הסניף, אבי מיארה אמר כי "מדובר במשפחה חזקה. אנחנו בקשר איתה ומלווים אותה בשעתם הקשה. אנו עצובים מאוד מהטרגדיה שפקדה את שמואל המתנדב היקר ומוסרים תנחומים לו ולמשפחתו".