מחנכת בבית ספר בפתח תקוה טוענת כי אם לתלמידה מכיתתה מטרידה אותה מתחילת השנה ומגישה תלונות שווא עליה ועל הממונים עליה במוסד החינוך.
המורה הגישה תלונה במשטרה נגד האם ובית המשפט אסר על המטרידה להימצא במרחק של פחות 20 מטרים מהמתלוננת.
1 צפייה בגלריה
תלמידה
תלמידה
תלמידה
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענתה של המורה, כפי שציינה בתצהיר אותו הגישה לבית המשפט בבקשה לקבלת צו מניעת הטרדה מאיימת, היא סופגת מהאם מתחילת שנת הלימודים תלונות שקריות אינסופיות.
תחילה פנתה האם בהודעות לנייד של המורה, ולאחר מכן התלוננה לגורמים בעירייה ובמשרד החינוך גם על הנהלת בית הספר ועל אחת הסייעות במוסד החינוך.
לדברי המורה, איימה עליה האם כי במידה ולא תשפר את יחסה אליה ואל ביתה בעיקר בעניין מיזוג האוויר בכיתה, מקום הישיבה ועוד היא תפנה לגורמי אכיפת החוק ולתקשורת.
השיא מבחינת המחנכת אירע לפני מספר ימים. בזמן שיצאה מבית הספר ועשתה דרכה אל רכבה, האם שהמתינה לה מחוץ לשער החלה לרדוף אחריה תוך שהיא מנופפת בידיה, צועקת לעברה "חוצפנית!" ומאיימת כי תפגע בחפציה האישיים.
קראו גם:
המורה שנבהלה מהסיטואציה חזרה בריצה לשטח בית הספר כשהיא משאירה את תיקה האישי מאחור ונכנסת למזכירות כשהיא "ללא נשימה, רועדת, בוכה ומפוחדת".
רכבה חזרה המורה רק בליווי מורה נוספת מבית הספר.
המורה המפוחדת הגישה תלונה במשטרה נגד האם ובמקביל כאמור פנתה לבית המשפט בבקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת.
"האופן המטריד שבו הגברת פועלת מתחילת שנת הלימודים ועד היום גודלת ומתעצמת בקביעות", הוסיפה המורה בתצהיר לבית המשפט. "..מעשיה אינם צפויים.. איני רוצה לפחד בהליכה לרכב שלי בצהריי היום מהעבודה שלי לרכב שמא היא תארוב לי מחוץ לשער בית הספר, תדע מה הרכב שלי ואולי תעקוב אחרי לבית ותדע את כתובת מגוריי ואולי תפגע בי. אני מבקשת מבית המשפט שיעזור לי לשמור מרחק מן האמא".
בדיון שנערך בימים האחרונים בבית משפט השלום בפתח תקוה קיבלה השופטת את בקשתה של המורה ואסר על האם להתקרב למרחק של עד 20 מטרים ממנה כשהצו תקף למשך 90 יום. דיון נוסף בין הצדדים יתקיים בימים הקרובים.