בעקבות הודעת משרד הבריאות על חולה קורונה ששהה ב"חצי חינם" במתחם אם המושבות ברחוב ראשון לציון 1 בפתח תקוה, הוציאה הרשת הודעת הבהרה.
1 צפייה בגלריה
(סופרמרקט חצי חינם. צילום ארכיון: באדיבות תושבים)
על פי הודעת הרשת, מדובר בעובדת חיצונית בתפקיד אבטחה ושמירה במתחם אם המושבות. העובדת מועסקת על ידי חברת השמירה ולא ע״י רשת חצי חינם. "ברצוננו להדגיש שהמאבטחת לא עובדת בתוך החנות ואינה חלק מצוות עובדי החנות ונותני השירות", נמסר מהרשת.
להלן הודעת ההבהרה המלאה שפרסמה רשת חצי חינם:
1. אין עובד/ת בסניף חצי חינם אם המושבות פ״ת שחלה בקורונה. המידע שפורסם אודות עובדת חצי חינם בסניף אם המושבות פ״ת שחלתה בקורונה אינו נכון והוא עלול להטעות את הציבור. מבדיקות שערכנו בקרב צוות העובדים הכל תקין.
2. מבדיקה יסודית שערכנו מדובר בעובדת חיצונית בתפקיד אבטחה ושמירה במתחם אם המושבות, העובדת מועסקת ע״י חברת השמירה (ולא ע״י רשת חצי חינם). ברצוננו להדגיש שהמאבטחת לא עובדת בתוך החנות ואינה חלק מצוות עובדי החנות ונותני השירות.
3. מבדיקה מול חברת השמירה עולה כי החברה פעלה לפי דרישות משרד הבריאות, והרחיקה מיד העובדת מהמתחם בהקדם האפשרי בהתאם למידע שהתקבל.
4. אנו מחוייבים לשמור באופן הטוב ביותר על בריאות הציבור ובהתאם לכך - יבוצע במיידי חיטוי יסודי בחנות ובמתחם (כבר היום ומחר), יערכו כל הבדיקות הנדרשות וינקטו כל הפעולות בדיוק ע״פ הנחיות משרד הבריאות.
לפרטים ובירורים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9097*.