כשאופק התקשר לאמו ביום ראשון האחרון וסיפר שהוא לא מרגיש טוב, היא לא חשבה שעד שתגיע לדירתו הוא כבר לא יהיה איתה. אופק חי אזולאי שקד, צעיר בן 24, בן לרוני שקד ומירב אמיר ואח בכור לירין שקד ולשלושה נוספים, גדל בשכונת גילה ובשנים האחרונות התגורר בגפו בשכונת ארנונה בירושלים. לפרנסתו עבד כגרפיקאי. ביום ראשון התקשר אופק לאמו מירב וביקש ממנה להגיע במהירות כיוון שאינו חש בטוב.
4 צפייה בגלריה
אופק ז״ל
אופק ז״ל
אופק ז״ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
"הוא לא הרגיש טוב ואמר לאמא: אמא בואי, אני לא מרגיש טוב", סיפרה ל- mynet ירין, אחותו בת העשרים. "הוא דיבר רגיל. היא דיברה איתו בטלפון ואמרה לו אני יוצאת אליך. כשהיתה בדרך הוא התקשר אליה שוב ושאל: אמא איפה את, מתי את מגיעה? אמא אמרה לו שהיא כבר מגיעה ושירד למטה כדי שהיא תיקח אותו לרופא". אבל אופק לא היה למטה כשאמא הגיעה, היא חייגה אליו שוב ושוב והוא לא ענה.

4 צפייה בגלריה
אופק יחד עם אחותו
אופק יחד עם אחותו
אופק יחד עם אחותו
(צילום: באדיבות המשפחה)
"אמא חשבה שהוא נכנס להתקלח או שהוא מתארגן", משחזרת ירין, "היא עלתה למעלה ודפקה על הדלת ולא ענו לה. היא פרצה לבית מהמרפסת של השכן, ראתה אותו על הספה עם יד על הלב, תופס את הלב חזק, בלי הכרה וללא דופק. היא לא האמינה שהוא מת לה".
אמו של אופק הזמינה מד"א שלקח אותו לבית החולים שערי צדק. "היא בכתה. היא הזמינה מד"א והם ניסו להחיות אותו במשך שעה שלימה וגם לקחו אותו לשערי צדק הוא לא היה חולה, היה בריא לגמרי. אנחנו חושבים שהוא נפטר מדום לב. אמא מפורקת, היא ראתה אותו האחרונה״.

4 צפייה בגלריה
אופק ז״ל ואחותו
אופק ז״ל ואחותו
אופק ז״ל וירין. קשר טוב מאוד
(צילום: באדיבות המשפחה)

״אופק היה ילד טוב, צדיק, חזק, יפה, חתיך הורס", משתפכת ירין, "ילד מאמין, אין בן אדם שאמר עליו משהו רע. את לא מבינה איזה לב ענק יש לו, תמיד כיבד את אמא ואבא, אם פגע במישהו, אחרי 5 דקות ביקש סליחה. אופק לא עשה שום רע לאף אחד, פשוט מלאך שאלוקים לקח אותו ביום חג. לא יודעת אם ראית אבל ירד גשם זלעפות ביום ראשון, גשם חזק נורא בלילה וגם ביום שני בהלוויה ותראי עכשיו אין כלום. אלוקים בכה״.
קראו גם:

איזה קשר היה בינכם?
״היה קשר טוב מאוד, אנחנו דומים ואני אוהבת אותו, הוא אחי הגדול. את לא מבינה בחודש האחרון כמה הצטלמתי איתו, כמה תמונות וסרטונים, שהוא מנשק את סבא ועוד מלא דברים, בלי כוונה, אני לא יודעת למה ככה צילמתי. אמרתי לו בחג בוא נעשה תמונות ואמא הסתכלה עלינו ואמרה לנו, איך אתם דומים יפים שלי. גם בשבוע שעבר היינו באירוע וכולם ראו אותו ואמרו איזה חתיך אתה ואיך אתם דומים, מסתכלים עליו ורואים אותו.

4 צפייה בגלריה
אופק ז״ל
אופק ז״ל
אופק ז״ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

״אני מרגישה בתוך חלום, אי אפשר לעכל את זה. אני מנסה להיות חזקה בשביל אמא אבל קשה לי. אופק תמיד רצה להיות מפורסם, עכשיו הוא יהיה. לצערי זה בנסיבות כאלה״.
יהי זכרו ברוך.