אירוע חמור התרחש אתמול (רביעי) בסניף רמי לוי בראש העין: שלוש קופאיות עוכבו לחקירה בחשד כי במהלך עימות ביניהן ללקוחה ששהתה במקום עם ביתה הקטנה, תקפו אותה, הסירו את כיסוי ראשה ותלשו חלק משערות ראשה. ברשת רמי לוי הודיעו כי בעקבות המקרה פוטרו הקופאיות.
2 צפייה בגלריה
חנות רמי לוי בראש העין
חנות רמי לוי בראש העין
חנות רמי לוי בראש העין
(צילום: מתוך הסרטון שפורסם בקבוצת הטלגרם "דניאל עמרם ללא צנזורה"; מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הרקע לעימות בין הצדדים לא ברור בשלב זה, אך בתיעוד מהאירוע שעלה לרשת החברתית על ידי קבוצת הטלגרם "דניאל עמרם ללא צנזורה", נראה אדם נסער מאוד שצועק ליד הקופות שניות ספורות לאחר מכן: "יש פה מצלמות! היא נתנה בוקס לילדה, הגזמתם! אל תקנו פה, היא הרביצה לילדה, זו בושה לכל היהודים שקונים פה! מי שמשלם פה בושה! המדינה במלחמה!".
הלקוחה שהותקפה נראתה אף היא בסערת רגשות ודי בהלם מהסיטואציה. בזמן ששוחחה בטלפון היא נשמעה אומרת: "תלשה לי מהשיער.. דחוף שיבואו משטרה. אני מפחדת לזוז מפה".


בעקבות האירוע, פתחו שוטרי תחנת ראש העין בסריקות וכשהגיעו למקום עיכבו את שלוש הקופאיות. מדובר בתושבות ג'סר א זרקא וכפר קרע בשנות העשרים לחייהן. מהמשטרה נמסר, כי בסיום החקירה יועברו כלל הממצאים לעיון והחלטת התביעות. החקירה נמשכת".

2 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי
(צילום: אבי מועלם)

קראו גם:

מרשת רמי לוי נמסר בתגובה: "רשת רמי לוי מגלה אפס סובלנות לכל התנהגות אלימה. מיד לאחר המקרה המוצג בסרטון פוטרו הקופאיות המעורבות לאלתר והוגשו כנגדן תלונות במשטרת ישראל. הרשת מגנה כל מקרה אלימות ותוקיע משורותיה את מי שיבחר להתנהג באופן בלתי הולם".