תושבים מנוה גן המתגוררים בסמוך לתחנת הדלק פז ברחוב גיסין טוענים כי מזה תקופה שהלילות שלהם הפכו לסיוט כאשר נערים וצעירים מקימים רעש, נוסעים בפראות באזור התחנה ומבצעים מעשי ונדליזם. בשישי האחרון תועדו מספר נערים מציתים אש בשטח תחנת הדלק ורק במזל גדול לא נגרם אסון.
1 צפייה בגלריה
הצתת האש בשטח התחנה והאופנוענים המרעישים
הצתת האש בשטח התחנה והאופנוענים המרעישים
הצתת האש בשטח התחנה והאופנוענים המרעישים
(צילומים: באדיבות תושבים)
לטענת דיירים באזור, התופעה הזו מוכרת מזה זמן רב ומתרחשת בעיקר בסופי שבוע, אך בחודשי הקיץ היא התגברה אף יותר ומתרחבת גם ללילות באמצע השבוע. "מגיעים לתחנה צעירים, נוסעים בה נגד כיוון התנועה, רוכבים שם על אופנועים עם רעש גדול מהאגזוז שלהם, עוצרים רכבים בחריקת בלמים ובמקרים אחרים יושבים שם עם נרגילות, אלכוהול ומוסיקה רועשת גם באמצע הלילה", מספר אחד הדיירים. "הדיירים מזמינים משטרה, שמפזרת אותם אבל אחרי רבע שעה הם חוזרים".


עד כמה זה משפיע עליכם?
"אתה יודע מה זה שיש לך ילד שמתעורר בצרחות מרוב בהלה באמצע הלילה כתוצאה מרעש של אגזוזים? אתה יודע מה זה שאתה בעצמך צריך לקום בבוקר לעבודה ואתה לא יכול לישון כל הלילה כי משתוללים שם?
"אנחנו גרים בבניין שקרוב לתחנה וביום שישי האחרון היו כמה ששיחקו עם אש בתוך השטח שלה, זה אלוהים ישמור. לאנשים אין אומץ לרדת ל'ילו' בלילה לקנות משהו. אתה יודע איזה פחד זה?".

קראו גם:

תיעוד הנערים עלה ברשתות החברתיות וגרם לתושבים נוספים להביע את דאגתם. "עד מתי ימשיכו במוקד ובמשטרה להתעלם מהסכנה שהולכת שם?" קרא אחד מהם, ואחר הוסיף "צריך להתייחס לאירוע הזה כאל ניסיון פיגוע המוני בעיר שלנו. חייב לאתר את הפושעים הפוטנציאליים האלו בכל הכוח".
מדוברות העירייה נמסר: "מדובר באירוע חמור שאינו מקובל ואנו עושים כל שניתן כדי להפסיקו לאלתר. ראש העיר רמי גרינברג הורה על תגבור האבטחה באזור, מעבר לתגבור המשמעותי המורגש בימים אלו בכל העיר ובמיוחד באזור תחנת הדלק. עיריית פ"ת תקים נקודת ביטחון במקום, ותגביר באופן משמעותי את הנוכחות והפעילות של אנשי הביטחון והסיירים, זאת לצד הפעילות של המשטרה אשר אמונה על הטיפול בנושא".