אביו של ילד בפעוטון של בני שנה עד 3 בפתח תקוה החליט להוציא את בנו לפעוטון קטן יותר, ודרש החזר כספי בניגוד להסכם עליו חתם. כשנדחה, הוא החל להגיע לגן ולהשתולל בפני הצוות והפעוטות.
1 צפייה בגלריה
ילד בוכה ואבא פעוט בוכה
ילד בוכה ואבא פעוט בוכה
האב הגיע לפעוטון והחל להשתולל
(צילום המחשה: shutterstock)
פעוטות של גן ילדים בעיר היו עדים למופע אימה מצידו של אב זועם, שחולק על תנאי ההסכם הכספי עליו חתם כשהכניס את בנו למסגרת. הוא הוציא את זעמו על הצוות, כשהוא צועק ומשתולל בפני קבוצת הילדים הקטנים שנבהלו מהחוויה במקום הבטוח שלהם.
לאחר שהגננת הגישה תלונה במשטרה כנגד האב המפחיד, ולטענתה לא נעשה דבר, נאלץ בית המשפט להתערב לטובת הגננת החוששת, ולהוציא כנגד האב המסוכן צו הרחקה מהפעוטון.
הרקע לאירועים היא כאמור פנייתו של תושב פתח תקווה אל בעלת הפעוטון בו שוהה בנו. הוא מסר לה כי הוא מוציא את בנו מהגן, ומעביר אותו אל מסגרת עם פחות ילדים.
הגננת איחלה למשפחה בהצלחה, אך האב דרש לקבל בחזרה גם את התשלומים עליהם הוא התחייב בהסכם עם הגן, המגנים על הגן בהיבט העסקי, גם במקרה של הוצאת הילד באמצע שנת הלימודים.
קראו גם:
מדובר בתשלום מלא של האב על החודש בו הוא הוציא את ילדו מהמסגרת, וכן בעלות תשלום מלאה של החודש שלאחריו.
האב, שלא קיבל את הגזירה שעלותה מסתכמת ב3,200 שקלים, הגיע לגן והקים מהומה. "הוא הגיע בבוקר לגן והתחיל להשתולל והפחיד את כל הילדים", מספרת הגננת.
"מדובר בפעוטות בני שנה עד שלוש. הוא התחיל לצרוח בקולי קולות, לאיים עם הידיים בתוך הגן עצמו. הוא נכנס לתוך המבנה. ביקשתי ממנו לצאת שלא יהיה ליד הילדים. הוא אמר לי שהוא ימשיך להגיע לגן בכל יום, וגם שהוא יפגע בי. אני חוששת לשלומי".
בית המשפט השתכנע כי מדובר במצב בעייתי ועשה את מה שהמשטרה לא עשתה. הוא פסק על הוצאת צו הרחקה של האב הזועם מהגן, מהגננת ומכתובת מגוריה, עד להודעה חדשה.