בסיפור הזה מעורבים חתן וכלה טריים, משטרה ותעודת זהות אחת ששיגעה את כל המערכת.
2 צפייה בגלריה
חתונה חתן כלה - תמונת פייסבוק
חתונה חתן כלה - תמונת פייסבוק
חתונה חתן כלה - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shutterstock)

לפני קרוב לשלושה חודשים נעצר צעיר מכפר קאסם לאחר שתקף את אשתו. הוא נחקר בתחנת המשטרה המקומית, הובא לבית משפט השלום בפתח תקוה ובהמשך שוחרר למעצר בית.
אלא שכל אותה עת, לא ידעו במשטרה ובבית המשפט כי אותו צעיר הינו בכלל תושב השטחים, ללא אישור שהייה בארץ, שעשה שימוש בזהות בדויה באמצעות תעודת זהות שמצא אשר שייכת לאזרח ישראלי.
בכתב אישום שהוגש בשבוע שעבר נגד הצעיר, תושב עיירה פלסטינית בשומרון, נטען כי באוגוסט 2022 הוא קיבל היתר כניסה לישראל שתוקפו פג כעבור כחודש. הנאשם ניצל את ההיתר שקיבל, נכנס לארץ ונשאר בה כשבתווך התחתן ועבר לכפר קאסם כדי להתגורר עם אשתו.
בתחילת חודש אוקטובר, בשעת ערב, הגיע שוטר לדירתם של בני הזוג בעקבות דיווח על אלימות, לאחר שבין היתר החתן הטרי סטר לה, חסם את פיה וחנק אותה.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה בפתח תקוה
(צילום המחשה)

קראו גם:

כשביקש השוטר מהאיש תעודה מזהה, הציג בפניו הנאשם תעודת זהות שמצא קודם לכן והציג עצמו תחת השם שהופיע בה. תחת השם הבדוי הוא נחקר בתחנת המשטרה בכפר קאסם, ובהמשך הובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה על ידי נציגי שב"ס.
עוד נטען כי במסגרת ההליך, הוגש נגדו כתב אישום תחת פרטיו של אדם שלא היה מעורב באירוע בכלל, ובהמשך הוא שוחרר למעצר בית, אותו ריצה תחילה בראש העין לפני שהועבר לכפר קאסם.
לאחרונה כאמור, הוא נעצר שוב לאחר שהובנה הטעות בזיהוי וכעת הוא מואשם בבית המשפט בהתחזות לאדם אחר במטרה להונות, שיבוש מהלכי משפט וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק. בנוסף לכך, תוקן כתב האישום הראשון נגדו, וכעת תחת פרטיו האישיים הנכונים הוא מואשם בהיזק לרכוש, תקיפת בת זוג וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק.