היום (חמישי, 22.2.2024) החל לפעול מרכז שירות חדש של חברת החשמל בפתח תקוה, לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר והסביבה הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל, שירות "עד הבית", תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.
מרכז השירות יפעל במתכונת של יומיים בשבוע, בימים שני וחמישי , בקניון "תפארת העיר", רחוב שפיגל סוזייה 3, בקומה השנייה, בין השעות 14:30-08:00.
במרכז השירות יינתנו שירותים מגוונים הכוללים החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן יינתן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "מדיניות השירות שאני מוביל נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, על מנת לספק להם את מלא השירותים. במסגרת זאת נפתחים סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו".
קראו גם:
ראש העירייה, רמי גרינברג: "עיריית פתח תקוה פועלת בשיתוף פעולה עם הגורמים הרלבנטיים כדי להנגיש את השירותים הציבוריים השונים ובכלל זה את שירותי חברת החשמל עבור התושבים. אני מודה להנהלת חברת החשמל על ההירתמות והסיוע עבור התושבים ואנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגופים ולהנגיש שירותים ציבוריים שונים ברחבי העיר".