בעקבות לחץ מצד השלטון המקומי וראשי רשויות, ביניהם רמי גרינברג, הודיע היום (ראשון) שר החינוך, יואב קיש, כי משרדו יפנה לבית הדין בדרישה לחייב את רן ארז וארגון המורים לפרסם את ציוני המגן של תלמידי החטיבות העליונות.
2 צפייה בגלריה
בחינת בגרות - תמונת פייסבוק
בחינת בגרות - תמונת פייסבוק
בחינת בגרות
(צילום המחשה: shutterstock)

המחלוקת המדוברת נבעה מכך שרק תלמידים שמוריהם הפרו את העיצומים עליהם הכריז ארגון המורים, קיבלו את ציוני המגן באנגלית ומתמטיקה, ואילו התלמידים שפעלו לפי הנחיית הארגון אינם יודעים את תוצאות הבחינות, דבר שמקשה עליהם בתכנון עתידם.
ביום חמישי האחרון פנה גרינברג אל השר קיש בבקשה למנוע את הפגיעה בתלמידים. "השנה האחרונה הייתה ועודנה קשה ומורכבת לכולנו, נמנעו מתלמידים פעילויות ותכניות ערכיות חשובות, וההודעה שיצאה כי לא יפורסמו ציוני בחינות הבגרות במקצועות בהם מתקיימים מועדי ב' מהווה פגיעה קשה", ציין גרינברג והוסיף: "אציין כי מדובר בנקודת זמן שבה הנוער מתגייס בקרוב/יוצא למכינות/ שנת שירות ויש מי שנדרש לציונים כדי להתקבל לעתודה".

2 צפייה בגלריה
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

קראו גם:

היום (ראשון) כאמור, בעקבות מכתבו של גרינברג ובעקבות לחץ מצד ראשי רשויות נוספים, השלטון המקומי ותלמידי תיכון, עדכן השר קיש כי הנחה את מנכ"ל משרד החינוך "לפנות לבית הדין לעבודה בדרישה דחופה לחייב את רן ארז וארגון המורים לשחרר את ציוני המגן של תלמידי החטיבות העליונות הנבחנים בבחינות הבגרות".