מלחיץ: באמצע היום בוצע מעצר של תושבי השטחים באמצע הרחוב בשכונת שעריה בפתח תקוה. השניים שוחררו לאחר בדיקת נסיבות כניסתם למדינה.
2 צפייה בגלריה
שכונת שעריה
שכונת שעריה
שכונת שעריה
(צילום: באדיבות תושבים)

תושבים שעברו ברחוב אהבת ציון בשכונת שעריה ביום שישי בשעה 12 בצהריים, הופתעו לגלות שוטרים באמצע ביצוע מעצר של שני גברים, שנחשדו כשוהים בלתי חוקיים משטחי הרשות שנכנסו לעבוד בעיר.
תושב שהיה עד למעצר, מספר שלקח למשטרה שעתיים להגיע למקום לאחר הגשת תלונה על ידי תושבים מודאגים. לדבריו, "מפחיד אותי כתושב שכונת שעריה לגלות כי ככה באמצע יום שישי נמצאים תושבי השטחים במקום הומה אדם בעיר שלנו. במיוחד לאור המצב הבטחוני כיום".
תושב נוסף מספר שהוא הגיע למקום לפני הקניות לשבת וראה עובדים בתוך בית הכנסת ברחוב אהבת ציון 7 ליד בית ספר אורנים והמרכז מסחרי.
"גיליתי בדיעבד שעצרו את עובדים שהגיעו מהרשות. מה זה אומר? שלא עושים מספיק אכיפה . שלא בודקים להם את האישורים? זה מדאיג אותי שבימים כאלו, לא עושים מספיק סיורים של המשטרה והעירייה.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה
(צילום המחשה)

קראו גם:

יש לציין כי בעקבות הדיווח הגיעה למקום ניידת משטרה שביצעה מעצר של שני החשודים המתגוררים באיו"ש. אישורי העבודה של שניהם נבדקו והם שוחררו, אחד להמשך עבודה והשני במחסום על ידי הצבא.
מדוברות המשטרה אישרו את מעצר החשודים נוכח הדיווח ושחרורם. עוד נמסר כי, "בשל עומס אירועים חריג שנבע בין היתר בגלל אירוע רצח בגזרה שכנה, ריבוי עצורים ואירועים נוספים שעלולים היו להגיע לסכנת חיים, נאלצו הניידות להתעכב בהגעה למקום האירוע. עם זאת יודגש כי הקצין התורן ששהה בתחנה באותה העת היה בקשר רציף עם המודיע עד להגעת הניידות".