תושב פתח תקוה (24) שהקים מעבדה לגידול סמים בדירה אותה שכר ברחוב יוסף ספיר בעיר, נידון לאחרונה ל-10 חודשי מאסר בפועל, 9 חודשי מאסר על תנאי וכן שלושה חודשי פסילת רישיון על תנאי.
1 צפייה בגלריה
דירת הסמים בראשל"צ
דירת הסמים בראשל"צ
מעבדת סמים
(צילום ארכיון להמחשה: דוברות המשטרה)
התושב, שהינו טכנאי מזגנים, שכר בחודש מרץ 2019 דירת 3 חדרים ברחוב יוסף ספיר והפך שניים מתוכן למעבדה לגידול סמים. במהלך אותה שנה נמצאו אצלו 62 שתילי קנביס במשקל של 10.15 ק"ג באחד החדרים, ובחדר אחר נמצאו 118 שתילים במשקל 13.7 ק"ג. לצורך תפעול המעבדה השתמש הצעיר בציוד רב שכלל דשן, צינורות אוורור, ונטה, שנאים, עציצים ותאורה. בנוסף, עשה שימוש בחשמל שלא כחוק בשווי 28 אלף שקלים.
הנאשם שנעדר עבר פלילי קודם לכן, הודה במעשיו ולדבריו של עורך דינו, רונן רבי, מאז ביצוע העבירה, נישא לבת זוגו, חזר בתשובה, הביע חרטה ושינה את אורחות חייו, כך שכניסתו לכלא תפגע במשפחתו ובפרנסתו.
על אף שהחל בהליך שיקום, במהלך הדיון שנערך בעניינו של הנאשם בשבוע שעבר בבית משפט השלום בעיר, ציין השופט דרור קלייטמן כי "לשינוי באורח חייו של הנאשם, כך גם להליך הטיפולי בו החל, ניתן לתת משקל בסטיית מה ממתחם הענישה אולם לא עד כדי אי השמתו של הנאשם מאחורי סורג ובריח".
קראו גם:
לאחר מכן כאמור, פסק השופט על 10 חודשי מאסר בפועל, 9 חודשי מאסר על תנאי, קנס בסך 5,000 שקלים וכן שלושה חודשי פסילת רישיון על תנאי.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה