פרשת סרטון הלינץ' בין הנערים בפתח תקוה מגיעה למערכת החינוך: בית הספר בו לומדים חלק גדול מהמעורבים בפרשה, יפתח מחר (יום ד') את הלימודים בשיח משותף של תלמידים והורים, אליו צפוי להגיע גם ראש העירייה רמי גרינברג.
3 צפייה בגלריה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
הלינץ' בנער בפתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
בהודעה ששלחה הנהלת המוסד החינוכי להורים נכתב: "היום (שלישי) התבשרנו על מקרה אלימות קשה שהתרחש בימים האחרונים בשעות הערב מחוץ לכותלי בית הספר. צוות בית הספר מוקיע את אירוע האלימות ומביע שאט נפש ממנו.
"גורמי הרשות והמשטרה פועלים בשעות אלו ואנו עומדים עימם בקשר רציף. במקביל לטיפול המשטרתי, קיים שיתוף פעולה עם הרשות, פיקוח משרד החינוך וכן עם.... כדי לבנות תכנית מקיפה ומעמיקה לשיח ולטיפול במעשי בריונות, אלימות וואנדליזם בבית הספר ומחוצה לו.

3 צפייה בגלריה
קטע ממכתב בית הספר
קטע ממכתב בית הספר
קטע ממכתב בית הספר
(צילום: פרטי)

"יצויין, כי בית הספר מפעיל בכל ימות השנה תוכניות שונות למניעת אלימות. צוות בית הספר זמין לכל הורה ולכל תלמיד. מחר נפתח את יום הלימודים לשיח ולהקשבה".
למיינט פתח תקוה נודע, כאמור, כי אל השיח שצפוי להתקיים מחר אמור להגיע גם ראש העירייה רמי גרינברג וכן הורים של התלמידים.

3 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
רמי גרינברג
(צילום: ריאן)

קראו גם:

בתוך כך, הודיעה משטרת ישראל הערב כי עד כה נעצרו 8 חשודים במעורבות באירועים, ארבעה מהם הגיעו היום לדיון בבית המשפט שהאריך את מעצרם עד יום חמישי הקרוב.
"הדיון בדבר הארכת מעצרם של החשודים הנוספים, ייערך בבית המשפט היום ומחר, בהתאם לצורכי החקירה, סייגי הזמן והנסיבות", הוסיפו במשטרה.
עו"ד אבי כהן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד מהקטינים שחשודים בתקיפה בפ"ת: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הוא מצטער על המעשה. לטענתו המעשה נעשה לאחר שהמתלונן וחבריו סחטו אותו ואת בני משפחתו ואיימו לפגוע בהם, והוא פעל מתוך פחד. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותסיים את החקירה בהקדם".