מסע טירוף: כתב אישום הוגש נגד תושב שכונת אם המושבות בשנות השלושים לחייו, בטענה כי הכה ילד ברחוב ראש פינה, תקף אישה בסופר "חצי חינם" וגרם לנזק ברכבים רבים באזור.

2 צפייה בגלריה
סופרמרקט חצי חינם אם המושבות פתח תקוה - תמונת פייסבוק
סופרמרקט חצי חינם אם המושבות פתח תקוה - תמונת פייסבוק
סופרמרקט חצי חינם אם המושבות
(צילום ארכיון: באדיבות תושבים)

על פי כתב האישום שהוגש נגד האיש, עולה כי בתאריך ה-29 ביוני בשנה שעברה, בשעה 12:30, הוא ניגש לעבר שני ילדים ברחוב ראש פינה, שככל הנראה חזרו מבית הספר, והכה ללא כל סיבה את אחד מהם (כבן 10) במכת אגרוף בחזהו ולאחר מכן עזב את המקום.
"הבן שלי התקשר אליי בוכה וסיפר לי מה שקרה. הייתי בהיסטריה", אמרה בזמנו אימו של הילד שהותקף למיינט פתח תקוה.
"התקשרתי מיד למשטרה, ויצאתי מיד מהעבודה. כשהגעתי למקום ראיתי אותו נסער מאוד ובוכה. בדקתי את הנשימה שלו שהייתה בסדר אבל החזה היה אדום. שאלתי את הבן שלי 'דיברתם איתו? הסתכלתם עליו? היה ביניכם שיח כלשהו?' הוא אמר שלא. הם לא מכירים אותו והוא לא מכיר אותם".
עוד מתואר בכתב האישום כי כמה ימים קודם לאותו אירוע, שהה הנאשם בסופר חצי חינם שבמרכז המסחרי ברחוב ראשון לציון, ושם הוא הדף את אחת הקונות באמצעות פלג גופו העליון ואף פגע ברגלה.

2 צפייה בגלריה
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
(צילום: באדיבות התושבים)

קראו גם:

עוד נטען כי באותה תקופה גרם הנאשם לנזק לשבעה רכבים בשכונה, כשניקב את צמיגיהם. מדובר ברכבים שחנו ברחובות חדרה, זכרון יעקב ואריה בראון.
באותם ימים סערו קבוצות השכונה ברשתות החברתיות בעקבות אותם אירועים והקשר ביניהם. בהמשך, נעצר החשוד, וכעת מואשם האיש בשני סעיפי תקיפה וריבוי עבירות של חבלה במזיד לרכב.