ימים ספורים לאחר ניקוב צמיגים בסמוך לאכסניית יד לבנים, שוב טענות לצמיגים מנוקבים ברחבי העיר, כשהפעם הקורבנות הם תושבי שכונת אם המושבות. "תחושה של חוסר ביטחון", אומר תושב השכונה. בינתיים המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובבדיקת קשר בין המקרים.
2 צפייה בגלריה
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
מכוניות שצמיגיהן נחתכו באם המושבות
(צילום: באדיבות התושבים)
על פי תושבים, במהלך השבוע שעבר נוקבו צמיגיהם של מספר רכבים, בין היתר ברחובות רחבעם זאבי, ראש פינה, מבצע דקל ואריה בראון, שם נטען כי רק ביום שלישי לפנות בוקר ניזוקו מכך שלושה רכבים.
"הבת שלי שהיא חיילת, התקשרה אליי בבוקר וסיפרה לי שניקבו את כל הצמיגים של הרכב", מספר תושב השכונה. "הזמנתי לה גרר שהוביל את הרכב למוסך, ואז לאט לאט התעורר שיח בקבוצות ווטסאפ, והבנו שיש עוד מספר רכבים עם צמיגים מנוקבים באזור".
כיצד פעלתם?
"בהתחלה חשבתי שמדובר במעשה של נערים משועממים שיצאו לחופש, אבל אז התחלנו ללקט מידע על הסיפור ולפי תיעוד מצלמות האבטחה, זה נראה שמדובר באותו בחור. הגשתי תלונה במשטרה, והיום (ראשון) התקשרו אליי, שאלו שתי שאלות ובזה זה נגמר. אני מקווה שיעשו עם זה משהו. מדובר בנזק שעולה על המשכורת החודשית שהבת שלי מקבלת בצבא".
יכול לשער מה המניע שלו?
"אני לא מכיר אותו, אין לי סכסוך איתו, לא יודע מה הסיבה. מחר הוא יראה את הבת שלי, ישלוף סכין כי אני לא יודע מה. הילדים שלי במצוקה ואנחנו חיים בפחד כרגע. אשתי גם בחרדות ולא יודעת מה לעשות".
קראו גם:
בעקבות פוסט שעלה ברשת החברתית בו טענה תושבת השכונה כי ראתה את אותו בחור ב'חצי חינם', אומרת תושבת אחרת: "אני לא יוצאת מהבית, אלא אם כן בעלי בא איתי לסופר ומלווה אותי. אני יודעת שהבחור מסתובב עם סכין במהלך היום, זה משהו שתועד במצלמות אבטחה.
2 צפייה בגלריה
מי חתך את הצמיגים
מי חתך את הצמיגים
מי חתך את הצמיגים
(צילום המחשה: Shutterstock)
"אני לא מאפשרת לילדים שלי להסתובב לבד והתחושה לא בטוחה, לא עבורי ולא עבור יתר תושבי השכונה. מהשבוע שעבר החיים שלי השתבשו, מהמקום הכי בטוח אני כבר לא מרגישה בטוחה בכלל".
כזכור, לפני שבוע דיווחנו במיינט פתח תקוה כי נהגים שחנו בסמוך לאכסניית יד לבנים ובסביבה התעוררו וגילו כי צמיגי המכוניות שלהם נוקבו.
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא וכי טרם נעצרו חשודים.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה