בגלל 1,600 שקלים: נהג חברת הסעות בשנות החמישים לחייו מואשם שהגיע למשרדי החברה בפתח תקוה, שפך דלק במקום, בין היתר על עובדת בהריון, איים "אני הולך לשרוף אתכם", תקף את אחד העובדים ושבר מחשבים במקום.
על פי כתב האישום, לנהג ההסעות. שבבעלותו אוטובוס פרטי, היה סכסוך כספי עם החברה על הסכום המדובר. בתחילת החודש, שלח הודעה קולית לאחד השותפים ואמר: "אם היום אני לא מקבל את כל הכסף, זה לא ייגמר בטוב...24 שעות אני נותן לך".
1 צפייה בגלריה
אלימות
אלימות
שפך דלק על עובדת הרה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
מכתב האישום עולה כי כעבור שבוע, ניגש הנאשם בשעת בוקר לתחנת דלק באזור התעשיה סגולה, ומילא בקבוק פלסטיק בדלק. זמן קצר לאחר מכן הגיע למשרדי החברה, שם פגש את אחת העובדות שהינה בהיריון וביקש ממנה לדעת מי משלם לו. לאחר שהפנתה אותו לבעלי החברה, הוציא האיש את הבקבוק והחל לשפוך את הדלק על השולחנות תוך שהוא מאיים: "אני הולך לשרוף אתכם, אני הולך לשרוף את המקום וכדאי לכן לצאת מהמשרד". בהמשך אף שפך חלק מהדלק על העובדת שצעקה בתגובה.
למשמע הצעקות, הגיע עובד אחר שאחז בנהג, אך החליק מהדלק שנשפך על הרצפה. בהמשך ניסה הנאשם לתקוף את אותו עובד, אך זה הצליח להדוף אותו על שולחן שהיה במקום. למרות האירועים, הנהג לא נרגע ואיים: "אני אחסל אותן ואני אשלח אותם (טעות במקור) לסגולה".
כתוצאה מהמאבק של העובד בנהג, נגרם לו שבר בשורש כף היד והוא נאלץ לעבור ניתוח. בנוסף, בעקבות מעשיו של הנהג נשברו מחשבים השייכים למשרדי החברה.
כעת מואשם האיש בחמש עבירות של איומים, היזק לרכוש במזיד וחבלה חמורה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה