תכירו את הנציגה של פתח תקווה בבית האח הגדול: ליה טאי אהרוני (25) דוגמנית מוכרת מעיר האורות שכיום גם לומדת עריכת דין, נכנסה בסוף השבוע לבית הכי מפורסם בישראל. היא נולדה בדרום וייטנאם בכפר נין בין, ואומצה בגיל שלושה חודשים. "אמא שלי זו אמא שלי, אמא זה לא רק גנים וDNA-, זה מעבר לזה זה לגדל לאהוב ולתמוך", אמרה על אמה.
1 צפייה בגלריה
ליה טאי אהרוני
ליה טאי אהרוני
ליה טאי אהרוני
(צילום: נוי עינב)
איך זה לגדול בתור ילדה וייטנאמית בישראל?
"אי אפשר להסתיר את זה. אמא שלי תימניה. מגיל צעיר הייתי הולכת ברחוב ואנשים היו אומרים לי סינית, תאילנדית, פיליפינית. בהתחלה לא קלטתי שאני בכלל ניראית שונה, אני מבחינתי נראיתי כמו כולם. אבל בסופו של דבר, חוויתי גזענות בחיים. עד היום, גם בגיל 25, לאנשים אין בושה לצעוק לי ברחוב "קויצ'יוואה", "ני האו" ודברים כאלה. בהתחלה היה לי מאוד קשה לקבל את זה, זה מעליב ומשפיל. ההתמודדות שלי היא לדבר על זה ולצחוק על זה. לקחתי את זה למקום טוב. המראה החיצוני מטעה כאילו אני לא מדברת בעברית. היופי שלי מטעה".
קראו גם:
יופי זה לא הכל בחיים, כך אומרת אהרוני. "אני דואגת גם בנוסף ליופי להרחיב את הידע שלי, אם זה לעשות תואר ולהתעסק בעוד דברים. היופי נעלם עם הזמן אז חשוב גם לפתח גם אופי". אהרוני הובילה בעבר קמפיין הלבשה תחתונה, ואף הצטלמה יחד עם הדיירת דיאן שוורץ.
ולידיעת הרווקים, אהרוני נמצאת בזוגיות כבר שלוש שנים עם בחור בשם נדב. "הוא מאוד מפרגן לי. אם לא היה לי בן זוג מפרגן הוא לא היה איתי. נקודה".
"אני לא חושבת שתהיה לי בעיה להשתלב, אלא אם כן אני אבוא מקולקל לאנשים. זה בד"כ מה שקורה - או אני באה בטוב לאנשים או שאני באה מקולקל לאנשים".