תושב העיר בשנות השלושים לחייו שהורשע בעבר בעבירות מין והוצא נגדו צו פיקוח, הפר אותו מספר פעמים בשנה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
עבריין נוכל איומים
עבריין נוכל איומים
עבריין המין הסתובב בעיר
(צילום המחשה: shutterstock)

הוא נתפס לאחר ששתה אלכוהול, צרך סמים, סירב לבדיקות לגילוי סם, ואף היה מעורב בקטטה ברחוב הרצל במהלכה תקף שוטר. כעת הגישה נגדו פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום.
על פי הנטען, בחודש יוני 2022, הוצא נגד האיש צו פיקוח ומעקב למשך 20 יום במסגרתו הוטלו עליו הגבלות לרבות שיתוף פעולה וקיום מפגשים עם קצין הפיקוח וכן איסור לצרוך סמים ואלכוהול.
על אף האמור, מתואר בכתב האישום כי במהלך חודש פברואר האחרון הגיע האיש לקיוסק במרכז העיר ובעודו שתוי, נקלע לקטטה עם אזרח אחר. למקום הגיעו צוותי מד"א ומשטרה אלא שהנאשם המשיך בשלו, כינה את אחד השוטרים "בן זו..." ו"מניאק" ואף בעט בפלג גופו התחתון. מיד לאחר מכן הוא נעצר, הובא לתחנה אך הועבר לבית החולים בשל מצבו ובהמשך שוחרר בתנאים.
כחודש לאחר מכן, הגיע לביתו של הנאשם קצין פיקוח במסגרת פעילות פיקוח שגרתית אך לאחר שהאחרון ביקש כי יעבור בדיקה לגילוי סמים ואלכוהול הוא ברח מהמקום.

2 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין
מעצר עבריין מין
מעצר
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

במקרה אחר, נטען כי לאחר שצרך מריחואנה הגיע לקיוסק בעיר, שם גם שתה אלכוהול. משנודע על כך ליחידת הפיקוח, איתר אחד הקצינים את הנאשם ברחוב העלייה השנייה, לא הרחק מבניין העירייה. אך כשזה ביקש לערוך לנאשם בדיקת סמים הוא סורב.
כעת מואשם האיש כאמור בריבוי עבירות של הפרת צו פיקוח ותקיפת שוטר.