שני מקרים של חילוצים מתוך מכוניות בפתח תקוה בתוך שעות: בשניהם תינוקות שננעלו בפנים חזרו לחייך.
1 צפייה בגלריה
החילוצים שבוצעו בפתח תקוה
החילוצים שבוצעו בפתח תקוה
החילוצים שבוצעו בפתח תקוה
(צילום: דוברות ידידים)

הבוקר (שלישי) בשעה 7:03 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב השיטה בפתח תקווה.
מוישי צרפתי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הוציא את הקריאה לקבוצת החירום. דוד דרשן - סג"מ סניף פתח תקווה, ואור סעדה - אחראי בית המתנדב נתניה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.


דוד מספר: "תוך כדי התארגנות הבוקר עם הילדים, התקבלה הקריאה. עזבתי הכל ויצאתי עם בני לכתובת האירוע. תוך פחות מדקה, למרות המורכבות, פתחתי את הרכב הנעול וחילצתי את הפעוט. האם הודתה לי על המהירות והיעילות. תחושה מדהימה גם אחרי עשרות חילוצים".
המקרה השני אירע הבוקר (שלישי) בשעה 8:10. התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק בן שבעה חודשים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב האחים יטקובסקי בפתח תקוה.
דוד אורשלימי, מוקדן ידידים שענה לשיחה הזעיק את המתנדבים. שמריה אבא שאול - מנהל מרחב ירקון, יחד עם לייזי שטרן - סמנכ"ל הארגון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.


קראו גם:

שמריה מספר: "חג החנוכה הוא חג החינוך, זכיתי שבנותיי היו איתי וקיבלו חינוך לחסד. הקריאה התקבלה בעודי מפזר אותן למוסדות החינוך ולקייטנות. בדרכי, יצרתי קשר עם עובר האורח שחייג למוקד והוא הכווין אותי לכתובת המדוייקת. האם הכניסה את התינוק לרכב יחד עם התיק בו הטלפון והמפתחות, והרכב ננעל. בעדינות וברוגע כדי לא לגרום נזק ולחץ, יחד עם לייזי שהגיע לעזור, חילצתי את התינוק בשלום".