בשורות טובות: הסופר לנזקקים ברחוב המכבים בפתח תקוה שהיה בסכנת סגירה בשל בקשה לתשלום דמי שכירות גבוהים יותר, יועתק בחודש נובמבר למבנה חלופי שברחוב הסדנא בקרית אריה.
בינתיים, פונה שני שרביט-שוקרון, שיזמה את הפרויקט עם בעלה, אל הציבור בבקשה לסייע בתרומות לחג ראש השנה.
1 צפייה בגלריה
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר
(צילום: באדיבות שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר )
כזכור, לפני כחודש דיווחנו כי בשל דרישה לתשלום דמי שכירות גבוהים יותר, הסופר ברחוב המכבים שבו מחולקים מוצרים לנזקקים ללא עלות היה בסכנת סגירה. אלא שלאחר מאמצים רבים הצליחו יוזמי הפרויקט, שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר, לאתר מבנה חלופי ברחוב הסדנא בקרית אריה שיהיה מוכן לשימוש בחודש נובמבר הקרוב. המקום החדש, שהינו גדול מזה הנוכחי, יכלול מקררים עם מוצרי חלב ובשר, ירקות ופירות, מוצרי בסיס יבשים, כלי בית ואף ביגוד.
"לא ישנתי כמה לילות וכל היום הראש שלי היה טרוד באיתור מקום לסופר החינמי", מספרת שני. "כשבעלי אמר לי שמצאנו, רק חיכיתי לחתום על החוזה ולהיות רגועה. אמנם המקום דורש שיפוץ אבל אנחנו נסדר אותו כדי שיהיה נגיד לכולם".
קראו גם:
אלא שלמרות הבשורה המשמחת, כעת עניין אחר מדאיג את שני ואושר. לקראת חג ראש השנה הם החלו באריזת 650 סלי מזון עם כ-45 מוצרים בכל אחד מהם ובסך הכל השניים הזמינו מוצרים בשווי של קרוב ל -80 אלף שקלים, אך כעת בשל האטה בקצב התרומות שקיבלו הם נותרו עם חוב גדול. "אני מפחדת לקרוס", אומרת שני בכאב. "לקחתי את הפרויקט על עצמי והאמנתי שאצליח לכסות את ההוצאות ואני עדיין מאמינה אבל אני חייבת את העזרה של עם ישראל ושכל אחד יתרום לפי יכולתו כדי שאצליח לסגור את החוב ואמשיך לרכוש מוצרים לטובת הסופר".