חמישה מוסדות לימוד על יסודיים בפתח תקוה הם המצטיינים של משרד החינוך. התואר, שילווה גם בתגמול כספי, הוענק להם בהתבסס על מספר פרמטרים ביניהם אחוזי הצטיינות במבחני הבגרות, מניעת נשירת תלמידים וגם שיעור הגיוס לצה"ל או שירות לאומי.
2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
5 בתי ספר בפתח תקוה הם המצטיינים
(צילום המחשה: shutterstock)

בתי הספר המצטיינים של פתח תקוה הם: שש שנתי אחד העם, ישיבת כפר גנים, ישיבת צביה, תיכון ברנר ואולפנת למרחב. החטיבות והתיכונים שנבחרו מכל הארץ יקבלו תגמול דיפרנציאלי על הישגיהם בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים תשפ"ב.

המדדים שלפיהם נבחנו בתי הספר

הישגים הערכיים-חברתיים
שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.
חישוב הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי/לאומי ומניעת נשירת תלמידים נערך בהשוואה למוסדות דומים לפי מגזר/או מגזר וסוג פיקוח.
הישגים הלימודיים
ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
משרד החינוך בחן קריטריונים שונים
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

קראו גם:

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג: "יישר כוח למורים ולמורות, למנהלים ולמנהלות ולכלל הצוותים במינהל החינוך ולתלמידים והתלמידות היקרים על ההישגים המרשימים ועל הגאווה הגדולה שהביאו למערכת החינוך העירונית.
"עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים ותקציבים בהיקפים חסרי תקדים לטובת קידום החינוך על היבטיו השונים. אנחנו נמשיך במגמה זו מתוך מחוייבות לתחום חשוב זה ולמען הצלחת תלמידנו בהמשך חייהם הבוגרים".