מגן דוד אדום הודיע הערב כי הוא מרכין ראש עם פטירתו של ברוך וייס ז"ל, פנסיונר מד"א שהחל את דרכו בארגון בשנת 1981. וייס ז"ל נפטר בביתו בפתח תקווה לאחר מאבק במחלה קשה ביום חמישי (7.7) ונטמן למחרת בבית העלמין סגולה בעירו. וייס ז"ל הותיר אחריו אישה, שני ילדים (בן ובת) ונכדים.
1 צפייה בגלריה
ברוך וייס
ברוך וייס
ברוך וייס
(צילום: דוברות מד"א)
וייס ז"ל נולד בשנת 1950 והתגייס לצבא ב-1969 כחובש גדודי. למגן דוד אדום הצטרף וייס ז"ל בשנת 1981, כנהג אמבולנס בתחנת פ"ת. שלוש שנים לאחר מכן סיים קורס פרמדיקים והיה מראשוני הפרמדיקים בישראל. בשנת 1987 כיהן כפרמדיק אחראי בתחנת פ"ת ובפברואר 1996 התמנה לעוזר ומ"מ מנהל מרחב ירקון. בתפקידו האחרון כיהן עד ליציאתו לפנסיה, בשנת 2014.
אילן בנצקי, גמלאי מד"א וחברו הקרוב, ספד לו: "ההשתלמויות הראשונות שלי בניידות טיפול נמרץ במד"א היו אצל ברוך ז"ל, הוא בוגר קורס הפרמדיקים החמישי בהיסטוריית הארגון ולמדתי בקורס אחריו. לפני הכל ברוך היה חבר קרוב של למעלה מ-30 שנה, ממקימי תחנת מד"א בפתח תקווה. מתחת לחזות הקשוחה והרצינית שהוא שידר, היה לו לב זהב ונשמה טובה, מלאת נתינה, דאגה ורצון לעזור. הוא תמיד ראה את טובת המטופלים ועשה הכל למען בריאותם. ברוך ז"ל אהב מאוד את משפחתו, העבודה והחברים ופעל שנים רבות למען משפחת מגן דוד אדום. יהי זכרו ברוך".
דורי חיים, מנהל מרחב ירקון במד"א: "אני מכיר את ברוך עשרות שנים, עוד מהימים שעבדנו במקביל כפראמדיקים בניידות לטיפול נמרץ. הוא היה אדם אהוב, איש עשייה ואישיות לבבית ומיוחדת. הוא כיהן שנים רבות סגן מנהל במרחב ירקון של מד"א ומילא את תפקידו בצורה מקצועית ויוצאת דופן. הבשורה על פטירתו העציבה את כל עובדי ומתנדבי המרחב שזכרו את החיוך שלו."
קראו גם:
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "משפחת מגן דוד אדום איבדה דמות מרכזית בתחנת פתח תקווה, אדם שכולו עשייה למען האחר. ברוך וייס ז"ל כיהן בתפקידי מפתח במגן דוד אדום במשך עשרות שנים והיווה דמות מופת וסמל לאחריות, מקצועיות ומסירות. יהיה זכרו ברוך".