מתגייסים למען איתן: משפחתו של איתן בירן בן ה-5, שאיבד את הוריו ואת אחיו הקטן באסון הרכבל באיטליה פתחה בקמפיין לגיוס המונים לטובת המשך שהות קרוביו לצידו באיטליה, ביניהם, סבו שמוליק פלג, תושב פתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
שמוליק פלג (הסב) והמשפחה
שמוליק פלג (הסב) והמשפחה
שמוליק פלג (הסב) והמשפחה
(צילום: באדיבות המשפחה)
כזכור, לפני כחודש וחצי במהלך חופשה משפחתית בהרי האלפים הפסטורליים שבאיטליה התרסק קרון הרכבל עליו שהה איתן בירן בן ה-5 יחד עם בני משפחתו כשבאורח נס הוא היחיד שניצל. בתאונה איבד איתן את הוריו - עמית בירן, בן ה-30, ואמו טל פלג-בירן בת ה-26, אחיו הקטן תום בן השנתיים, וכן את סבה וסבתה של אימו, יצחק וברברה כהן.
מאז התאונה נמצא איתן בהליך שיקום באיטליה כשלצידו שוהים קרובי משפחתו שהגיעו מישראל. בין היתר מדובר בסבו ואביה של טל ז"ל, שמוליק פלג, תושב שכונת נוה גן בפתח תקוה, סבתו אסתר, דודו גיא ודודותיו גלי ואביב.
קראו גם:
לאור עלויות השהות הגבוהות של המשפחה, השוהה כרגע בבית מלון במילאנו, קרוביו של איתן פתחו בקמפיין לגיוס המונים למימון המשך שהותם לצידו של איתן. "איתן שלנו נפצע באסון באורח קשה והוא אט אט מחלים ומתחזק. השיקום הפיזי והנפשי של איתן יימשכו תקופה ארוכה ואנחנו כאן באיטליה כדי להיות איתו בימים קשים אלו", נכתב מטעם המשפחה.
קראו גם:
"קיבלנו הצעות רבות לעזרה ורק עתה אנו מתחילים מעט להרים את הראש מעל המים ומודים על כל החום והאהבה שמורעפים עלינו. עצרנו את חיינו בישראל ועברנו לשהות באיטליה, משקיעים את כל משאבינו הנפשיים והכלכליים כדי להיות קרובים לאיתן, לתמוך, לחבק ולחזק וצפויים להיות כאן לפחות בשנה הקרובה. השהייה באיטליה וצרכי המחיה נאמדים בסכומים גבוהים ועד כה השתמשנו בלא מעט מחסכונותינו. נשמח לכל עזרה כספית כדי להמשיך להיות כאן, לתמוך, לחבק ולחזק את איתן שלנו".