פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב האזור, בשנות החמישים לחייו, לאחר שבמהלך שהותו בכולל בפתח תקוה יצר קשר טלפוני עם נערה בת 13 והציעה לה הצעות מגונות. אלא שאותה "קטינה", התבררה כגבר שגרם להפללתו.
על פי כתב האישום, במהלך לילה שבו שהה בכולל בעיר, החל הנאשם לחייג באופן אקראי למספרי טלפון שונים במטרה לשוחח עם נשים. באחד מהנסיונות נענה על ידי אדם אחר שאינו מכיר. הנאשם לא זיהה כי הוא משוחח עם גבר ושאל את אותו אדם האם הוא משוחח עם בחורה.
1 צפייה בגלריה
זו לא נערה, זה אדון
זו לא נערה, זה אדון
זו לא נערה, זה אדון
(אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
האדם הנוסף, שחשד שמשהו אינו כשורה החליט להזדהות כקטינה בת 13, שאל את הנאשם לגילו וכשקיבל תשובה לכך ביקש לסיים את השיחה. אלא שהנאשם ביקש להמשיך ולשוחח על "סקס, סתם דימוי אהבה פה ושמה ונזרום ביחד". ה"קטינה" טענה שהיא קטנה מדי ואמרה לנאשם שהיא צריכה לבקש את רשותה של אמה כדי להמשיך בשיחה. אולם הנאשם ביקש שלא תעשה זאת ובמהלך השיחה הציע לה תשלום בסך 150 שקלים, אותם יעביר לה למחרת.
בהמשך, על פי כתב האישום, במהלך השיחה ניסה הנאשם לפתח עם ה"קטינה" שיחה מינית והציע לה "להשתעשע". ה"קטינה" הסכימה לבקשתו של הנאשם וזה ביקש ממנה לנעול את הדלת והציע לה לבצע בעצמה מעשים מגונים תוך כדי השיחה ביניהם.
אלא שכאמור השיחה הזו עלתה לאיש ביוקר וכעת הוא מואשם בבית המשפט בנסיון מעשה מגונה ובניסיון להטרדה מינית.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה