קופת חולים לאומית חנכה אתמול (ראשון) את המרכז הרפואי החדש בשכונת הדר גנים בפתח תקווה. המרכז פרוס על פני כ- 200 מ"ר והושקעו בו כ- 1.2 מיליון שקלים כולל ציוד רפואי ומחשוב. כמו כן, מספרים בהנהלת הקופה, לאומית משקיעה ותשקיע בעיר פתח תקווה בתקופה הקרובה כ-10 מיליון שקל לשיפור התשתיות של לאומית בעיר.
1 צפייה בגלריה
המרכז בו נמצאת המרפאה החדשה של לאומית
המרכז בו נמצאת המרפאה החדשה של לאומית
המרכז בו נמצאת המרפאה החדשה של לאומית
(צילום: מתן דויטש)
במרכז רפואי זה יסופקו שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואת עור, אנדוקרינולוגיה ילדים ומבוגרים, קרדיולוגיה ילדים, גסטרו, רפואה אלטרנטיבית, סדנאות לקידום בריאות, שירותי דיגום ושירותי סיעוד.
אירוע החנוכה התקיים אתמול (ראשון) בהשתתפות יו"ר דירקטוריון לאומית יעקב (קוקי) אדרי, מנכ"ל לאומית חיים פרננדס, ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג ומנהל מחוז מרכז בלאומית עודד שטמר.
קראו גם:
אדרי בירך את הנוכחים ואמר: "לאומית מתעתדת להקים מרכזים רפואיים נוספים בעיר בתקופה הקרובה על מנת לשפר את השירות לתושבי פתח תקווה". מנכ"ל לאומית הוסיף: "המטרה המרכזית של המרכז הרפואי החדש, היא להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו ולהביא לידיעת הציבור הרחב בעיר פתח תקוה, את יכולותיה המקצועיות של לאומית במטרה להגדיל עוד יותר את חלקה של לאומית בעיר".
ראש העיר בירך את הנהלת לאומית על פתיחת המרכז הרפואי החדש וציין כי הוא שמח על שיתוף הפעולה עם מנהלת האזור, חגית טישלר ועם מנהל המחוז עודד שטמר.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה