בשורה מעודדת לתושבי העיר: כחצי שנה לאחר שנסגר, עדכן ראש העירייה, רמי גרינברג כי סניף חדש של מרפאת 'טרם' ייפתח בחודשים הקרובים במרכז אורון שבצומת הרחובות פינס, רוטשילד וכץ.
כזכור, לאחר מאבק משפטי ממושך נסגרה בחודש מאי האחרון מרפאת טרם ברחוב היבנר אשר נתנה מענה רפואי למבוטחי הקופות השונות.
1 צפייה בגלריה
סניף טרם פתח תקוה
סניף טרם פתח תקוה
הסניף שנסגר, של טרם פתח תקוה
(צילום: דביר בז'ה)
למעשה, הסניף שהיה ממוקם בלב שכונת מגורים, עורר סערה עוד לפני שנפתח בשנת 2017. תושבי האזור טענו כי המקום ימשוך אליו מטופלים רבים ויהווה מטרד של רעש וצפיפות. כמו כן הביעו התושבים עם הזמן את חששם מפני פסולת רפואית המושלכת בסמיכות לבתיהם.
בעקבות תלונות התושבים החלה העירייה במהלך שנת 2018 בהליך משפטי נגד הרשת על מנת להביא לסגירת הסניף והעתקתו למקום חלופי. בחלוף הזמן פסק בית המשפט על מספר ארכות עד שנסגר סופית אשתקד.
קראו גם:
היום כאמור, פרסם ראש העירייה הודעה לפיה בקרוב תיפתח מרפאה חדשה של הרשת.
"בהמשך לפניות רבות שהתקבלו בנוגע לפעילות של סניף "טרם" בעיר, עודכנתי בשעות האחרונות כי בחודשים הקרובים יחל לפעול הסניף החדש אשר ישתרע על פני כ-400 מ"ר במרכז אורון בצומת פינס -רוטשילד-כץ", כתב גרינברג. "אנחנו עומדים בקשר עם הנהלת הסניף בנושא ולקראת הפתיחה נעדכן על המועד המדויק".
מ"טרם" נמסר: "טרם-רפואה דחופה החליטה להענות לבקשות חוזרות ונשנות של התושבים, ותפתח מוקד חדש עם שירות מורחב בעיר. מוקד טרם בפתח תקווה יעניק שירותי רפואה דחופה עבור תושבי העיר, המונה כ-230 אלף תושבים.
"המוקד לרפואה דחופה, יהיה ממוקם במרכז אורון, ברחוב רוטשילד, ויתפרס על פני 400 מ"ר. בבניית המוקד מושקעים מליוני שקלים, והוא יכלול צוותים רפואיים לרבות רופאים מומחים ברפואה דחופה, אחים ואחיות ופרמדיקים. בנוסף למערכות מחשוב מתקדמות, יוקמו במוקד חדר לאשפוז יום, חדר הלם, מכון רנטגן ומעבדות דם מתקדמות ומהירות לרווחת התושבים. המוקד צפוי להפתח לקראת חודש אפריל".