"עוד בהיותי בצבא הייתי יודע לזהות פתח־תקואי. כששאלו אותי איך אני יודע, אמרתי שהפתח־תקואים הם אנשים חמים, אמיתיים וישירים", כך אומר יריב עמית ,54, מומחה ומרצה למיתוג מפתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
יריב עמית. "אוהב את המבנים הישנים ההיסטוריים"
יריב עמית. "אוהב את המבנים הישנים ההיסטוריים"
יריב עמית. "אוהב את המבנים הישנים ההיסטוריים"
(ריאן)
"אלו האנשים שתמיד תרצה להיות איתם. מעבר לכך, פתח־תקוה זו העיר הכי פחות מוערכת בישראל. זו עיר שיש בה הכל: קניון גדול, מרכז יכין שהולך להיות הדבר הכי גדול בגוש דן, מיקום מעולה, רמה גבוהה של חינוך ואנשים טובים".
עם מי היית רוצה לשבת לקפה ומדוע?
"עם הצייר וינסנט ואן גוך. מגיל צעיר אני מעריץ אותו ואת ציוריו שהשפיעו עלי לאורך כל דרכי. הצטערתי על כך שבסופו של דבר הוא התאבד. הייתי רוצה לשאול אותו למה הוא לא היה בטוח בעצמו ובכישרון שלו, ולנסות לשכנע אותו לבחור בחיים".
מה הפינה האהובה עליך בעיר ומדוע?
"מגרש הכדורגל של הפועל פתח־תקוה. אין מבחינתי הרגשה וריח טוב יותר מריח הדשא. מגיל 6 אני מלווה את הפועל - הייתי בימים של אברהם גרנט, והייתי רוצה להיות בימים של חמש האליפויות ברצף. לצערי אנחנו לא שם היום ומחכים לספונסר שיבוא ויחזיר אותנו למקום הראוי".
קראו עוד>>>
כיצד הקורונה השפיעה על עיסוקך?
"השפיעה על כולנו ועל חלקנו היא פגעה מאוד בעסקים. כולנו נדרשנו לחשב מסלול מחדש. הסגרים הממושכים והשהיה בבית גרמו לי להמציא את עצמי מחדש. הקמתי את הbrand academy - המרכז למיתוג בישראל, שמציע סדנאות, קורסים, הרצאות ומאמרים בתחום המיתוג".
דבר לא שגרתי שעשית בעיר?
"כאיש מיתוג עשיתי הרבה דברים לקידום העיר כמו מיתוג היכל התרבות, מיתוג מוזיאון אדם וסביבה, מיתוג the house - הופעות מוזיקה ותרבות בעיר, ולאחרונה את פרויקט תיאטראות העיר: תיאטרון הבית גולדה, ותיאטרון הבית שושנה דמארי ועופרה חזה".
מהי הרוח של פתח־תקוה?
"החום, פתיחות ואנשים האמיתיים, רוח האמת והאותנטיות. לא פלא שהרבה מנהיגים ומובילי דעה במקומות הבכירים במדינה מגיעים מפתח־תקוה. כיום מנשבות רוחות חדשות בעיר, כולל אוכלוסייה חדשה שהגיעה לשכונות החדשות. יש תחושה של חדשנות, בילוי ובעיקר רוח צעירה, למרות שהעיר בת 140 שנה".
מה היית רוצה לשנות או לשפר בפתח־תקוה?
"הייתי רוצה שכל כביש חובבי ציון ירוצף באבנים משתלבות ושיהפוך לאזור מגניב ותוסס כמו בחו״ל, כולל בתי קפה מגניבים וקטנים וסמטאות מזמינות עם ברים. בנוסף, אני מאוד אוהב את המבנים הישנים וההיסטוריים שיש לנו והייתי רוצה שהם יקבלו קצת יותר תשומת לב".
לעדכונים: חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 17:08, 25.11.21