התאונה שהתגלתה כחשד לניסיון רצח ברחוב יונה: בית משפט השלום בעיר האריך אתמול (ראשון) את מעצרו של הנהג בשבוע ימים. החשוד הודה בדקירת רוכב האופניים שנפגע, כשעל פי החשד עשה זאת בטענה כי פגע מינית באחת מבנותיו.
2 צפייה בגלריה
זירת ה"תאונה"
זירת ה"תאונה"
זירת ה"תאונה"
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
כזכור, ביום שישי בסמוך לכניסת השבת נפגע רוכב אופניים חשמליים מרכב ברחוב יונה בשכונת שערייה, במה שנחזה להיות תאונת דרכים סטנדרטית. אלא שבהמשך התברר כי רוכב האופניים, כבן 60, אף נדקר בפלג גופו העליון והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב בינוני.
חקירה מואצת שנוהלה בשילוב כלל מערכי תחנת המשטרה בעיר ובסיוע תחנת נתניה, הביאה בלילה שבין שבת לראשון למעצרו של נהג הרכב, תושבת פתח תקוה בן 39 שנכלא בתום חקירתו בחשד כי האירוע היה למעשה ניסיון רצח.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
המשטרה פתחה בחקירה מואצת
(צילום המחשה)

אתמול כאמור, הובא החשוד שהורשע בעברו בגין איומים ותקיפה, לדיון בהארכת מעצרו ושם נטען כי הוא הודה בדקירת רוכב האופניים כשהסכין אף נתפסה בידי המשטרה. בחקירתו טען כי פנה למשטרה יום לאחר יום כיפור מאחר שרוכב האופניים, שהינו בן זוגה של אם גרושתו, ביצע עבירות מין באחת מבנותיו לפחות.

קראו גם:

שופטת בית המשפט קבעה, "כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", ואף כי ישנו חשש משיבוש הליכי החקירה. לכן היא האריכה את מעצרו עד יום ראשון, ה-28 לחודש, וזאת במטרה להשלים עד אז את פעולות החקירה הנדרשות.