שוב זה קורה: בצל המאבק המתמשך על חוק הגיוס, בתחנת אוטובוס סמוכה לצומת שעריה רוסס גרפיטי בגנות ישראל וצה"ל. דברים דומים רוססו באותה תחנה לפני קצת יותר מחודשיים.
2 צפייה בגלריה
הכתובת בתחנת האוטובוס
הכתובת בתחנת האוטובוס
הכתובת בתחנת האוטובוס
(צילום: אורי ידידיה הלל)
על תחנת האוטובוס שממוקמת על כביש 40 נכתב ביממה האחרונה בין היתר: "הציונים נאצים", "צבא השמדה לישראל" וכן "לכלא ולא לצבא". זאת ככל הנראה על רקע רצונן של המפלגות החרדיות להעביר בקרוב את חוק הגיוס.
כזכור, במהלך חודש יוני, רוססו באותה תחנה כתובות דומות, כשגם הכתב נראה זהה, מה שמצביע ככל הנראה כי מאחורי המעשים עומד אותו אדם. אז נכתב בין היתר "הציונים גרועים מהנאצים", ו"שלום עם הערבים, מלחמה עם הציונים הנאצים". זאת לצד מדבקות שונות בגנות ישראל דוגמת: "כל יהודי מתפלל בכל יום לכליון הציונים", "יהודים אינם ציונים" על גבי רקע של דגל פלסטין, ועוד.

2 צפייה בגלריה
הכתובת על תחנת האוטובוס
הכתובת על תחנת האוטובוס
הכתובת על תחנת האוטובוס שרוססה לפני כחודשיים
(צילום: אורי ידידיה הלל)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר: "לצד העובדה כי מדובר בהשחתה של מתקן ציבורי, הכיתוב בהחלט מקומם. יחד עם זאת, פרסום תופעות קצה שוליות מעין אלו, שספק אם נעשו ע"י מי מתושבי העיר, רק מזמינות פרובוקציות נוספות. על כל פנים, העירייה נלחמת בתופעת הגרפיטי וההשחתה במרחב הציבורי במגוון כלים ובחומרה רבה, לצד פעילויות הסברה ואכיפה גלויה וסמויה סביב השעון. מקרה זה, כמו שאר המקרים המתגלים לעיתים, מטופלים ע"י גורמי העירייה".