עיריית פתח תקוה הוכתרה כמצטיינת מחוז ת"א בהפעלת תכנית הצהרונים "ניצנים".
2 צפייה בגלריה
האם הגיל הרך הוא הזמן הנכון?
האם הגיל הרך הוא הזמן הנכון?
צהרון
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

תכנית צהרוני ניצנים בפתח תקוה, המתקיימת בבתי הספר היסודיים ובית הספר של החגים, זכתה בפרס הצטיינות מחוזי של מחוז תל אביב. ועדת הפרס המחוזית בחנה את התכנית בין הערים במחוז, ביניהם תל אביב, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, אור יהודה ועוד. עיריית פתח תקוה נבחרה מכולן לקבלת פרס ההצטיינות המחוזי.
הפרס ניתן על הצטיינות הן בתחום האירגוני והן בתחום הפדגוגיה, החדשנות והיוזמות הרשותיות. תכנית צהרוני ניצנים של פ"ת פועל באיכות ומצויינות ומצליח לקיים רצף חינוכי בין החלק הלימודי של הבוקר לבין הצהרון.
הילדים בצהרונים מקבלים העשרה בתחומים רבים ביניהם באנגלית, קיימות, הדרכה באכילה בריאה, פיתוח קשרים חברתיים מיטביים תוך שילוב של תכנית המצפן החברתי של האגף היסודי.

2 צפייה בגלריה
צהרון
צהרון
צהרון
(צילום המחשה: Shutterstock)

קראו גם:

ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך על הזכייה ואמר: "במסגרת כלל ההשקעות הרבות של העירייה במערכת החינוך העירונית, אנו מפנים משאבים רבים עבור פעילות הצהרונים, בכלל ההיבטים הנדרשים. אנו מקיימים שיח שוטף עם נציגות ההורים ועונים על הצרכים של תלמידי הגנים ובתי הספר כדי לאפשר שהות פורה, חינוכי ומהנה עבור תלמידנו בכל שכבות הגיל הרלוונטיות. אני מודה למנהלת המחוז חיה שיטאי, לראש מינהל החינוך אנה נבות, ולגורמי המקצוע ברשות, מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג ולאגף המינהלה לשרותי חינוך ורווחה חינוכית בניהולה של קרין אוחיון שמובילה את הפרוייקט וצוות התכנית, ליאור שהרבני ושגיא קורן, על ההשקעה הרבה למען תלמידי העיר".