העלייה בתחלואה נותנת את אותותיה: תורים ארוכים וזמן המתנה של שעות נרשמים בימים האחרונים במתחם הבדיקות שבאיצטדיון שלמה ביטוח העירוני.
לפי נתוני משרד הבריאות מהבוקר (רביעי), העיר עדיין אדומה וכרגע נמצאים בה 2,040 מאומתים. העלייה המתמדת מביאה את תושבי העיר להיבדק במתחם הבדיקות שפועל בימים אלו בחניון איצטדיון שלמה ביטוח ואלו מדווחים על המתנה שמגיעה אף ללמעלה מ-3 שעות.
1 צפייה בגלריה
תורים ארוכים לבדיקות בפתח תקוה
תורים ארוכים לבדיקות בפתח תקוה
תורים ארוכים לבדיקות בפתח תקוה
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"ראשית כל, תודה למי שאחראי על זה והביא לנו את האופציה לבדיקות כל התקופה הזו. גם הפרסום של העירייה חזק מאוד ואין אדם כמעט שלא מכיר את הבדיקות באיצטדיון, אבל אם כבר עושים דבר טוב צריך לעשות אותו מושלם", אומר תושב העיר שהגיע למקום.
למה הכוונה?
"אם כתוב שהבדיקות הם לתושבי פ"ת אז שלא יבואו תושבים מערים סמוכות, כי זה גורם לפקק, לעומס, ללחץ, ולאי רצון להיבדק. הגעתי אתמול (שלישי) בבוקר לבדוק את ילדתי כדי למנוע התפשטות של הקורונה, והתור לבדיקות מתחיל כבר מהכביש. חשבון של כמה דקות לימד אותי שאני הולך לשרוף כאן יום שלם. פרסתתי ובאמת אחרי זה ראיתי גברת שכתבה שחיכתה 3 שעות ו5 דק.
"החלטתי ללכת בערב, נכנסתי למתחם ב- 18:50 ויצאתי בשעה 21:00. קצת יותר משעתיים לחכות, למה? חשוב לי לציין שהשירות היה מעולה, הבודקים מקצועיים. אבל התורים הזויים".
גם ברחבי הרשת תושבים רבים הביעו את תסכולם. אחת מהן כתבה: "חיכיתי 30 דקות עם תינוק ברכב ולא הייתי אפילו קרובה להגיע לבדיקה ולכן עזבתי". אחרת ציינה: "סיוט באיצטדיון.. ארבע שעות המתנה מאחורינו וטרם נבדקנו. למה?".
מדוברות העירייה נמסר: "עם פרוץ הגל הנוכחי, ראש העיר רמי גרינברג פעל אל מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות לחידוש פעילות מתחם הדרייב אין באיצטדיון במשך רוב ימות השבוע. לאור זאת, פתח תקוה היתה מבין הערים הראשונות שבהן הוחזר מתחם הבדיקות לפעילות מלאה וכיום היא העיר המובילה בהיצע אפשרויות החיסונים והבדיקות. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מדובר במערכים כלל ארציים ומשרד הבריאות מנתב את ההקצאות בנושא בהתאם.
"בעיריית פתח תקוה פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי שמתחמי הבדיקות והחיסונים יורחבו בעיר ככל הניתן, ולראייה, פתיחת המתחם לבדיקות מהירות בספורטק סירקין, מבצעי החיסונים שנערכו בשבט ראשונים, אולם רוזמרין שניתן לקופת חולים כללית לצורך חיסונים כמו גם המתחם בחמישה פינת שפרינצק שיפעיל בימים הקרובים מתחם חיסונים, ניידת חיסונים שעוברת בכל יום במקום אחר, בדיקות רגליות באזורים שונים בעיר ובקופות החולים ועוד. מומלץ לעקוב אחר העדכונים בנושא באתר העירייה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה